דף הבית

 
 
 
   
 
מכונת שטיפה לבית – השוואת מחירים

על מנת להעריך את שוויה של מכונת שטיפה לבית יש להכיר מספר פרמטרים נחוצים להצלחת המהלך. ראשית כל, יש לדעת מהם זמני ההפעלה של המכונה עד התרו


פורסם: 2/23/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית ניקיון
 
על מנת להעריך את שוויה של מכונת שטיפה לבית יש להכיר מספר פרמטרים נחוצים להצלחת המהלך. ראשית כל, יש לדעת מהם זמני ההפעלה של המכונה עד התרוקנות הסוללה. שנית, יש לבדוק זמן טעינה. שלישית, יש לבחון לאלו משטחים מתאימה המכונה: ככל שהיא מיועדת לניקוי שטחים עם רצפה בעלת אריחים יקרים יותר, כך המכונה עצמה תהיה פחות ופחות זולה במחירה. להלן כל הפרמטרים הנחוצים להשוואה.
 
זמני הפעולה של המכונה
 
זמני הפעולה של כל מכונה תלויים בזמן הסוללה שלה. ככל שהסוללה מחזיקה מעמד יותר שעות על פי נתוני המפרט שלה (או יותר דקות, תלוי באיזו סקאלה מודדים), כך המחיר שלה שווה יותר, מה שגורם למכונה בעלת סוללה כזו להיות יקרה יותר. אמנם זהו לא הפרמטר היחיד בבדיקת הסוללה, אך זהו ללא ספק אחד החשובים כאשר משווים מחירים.
 
זמן הטעינה של הסוללה
 
זהו הנתון המשלים לבחינת שוויה של הסוללה: תוך כמה זמן היא תהיה שוב מלאה. בדרך כלל יש קשר בין יחידות זמן ליחידות אנרגיה חשמלית, מה שאומר שככל שהסוללה תישאר יותר זמן בטעינה כדי להתמלא כך כמות האנרגיה שהיא צריכה לאגור לשם כך גדולה יותר, וסוללה כזו דווקא תהיה יותר זולה מאשר האחרת: כשמשלמים על סוללה טובה משלמים על ההיפך: ביצועים במינימום משאבים. לכן, סוללה שגם נדרש מעט זמן לטעון אותה וגם לוקח זמן עד להתרוקנותה המלאה בזמן העבודה היא הסוללה היקרה והכדאית ביותר שכדאי לכם לקנות.
 
סוג משטחי הריצוף המיועד
 
יש מכונות שחומרי הניקוי שהן קולטות נועדו לנקות דקים ויש מכונות שהחומרים שלהם מנקים פרקטים. יש מכונות שמתמחות בניקוי שיש, ובפרט טראסו וגרניט, ויש מכונות שמתפקדות טוב דווקא במשטחי בטון. ככל שהריצוף יוקרתי יותר ורגיש יותר לחומרי ניקיון כך המכונה שתנקה אותו תהיה יותר יקרה, משום שחומר הניקוי שהיא קולטת לתוכה יהיה אזוטרי יותר ועל כן יקר יותר בשל מיעוטו בשוק. יצוין כי אם אינכם יודעים איזו מכונת שטיפה בלחץ מתאימה לאיזה סוג ריצוף, מומלץ לפנות אלינו.
 
פנו אלינו לבחירת מכונת שטיפה לבית, התאמתה לחלל הבית וציוד המכונה בכל אבזור הניקוי הנדרש!