דף הבית

 
 
 
   
 
עיצוב פינות מנהל במשרד

עיצוב פינות מנהל במשרד כאשר אתם קמים כל בוקר למשרד שלכם, ודאי תשאפו להנחיל עיצוב פינות מנהל במשרד אשר ייראו טוב, ותשמחו לקום כל בוקר אלי


פורסם: 7/21/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב
עיצוב פינות מנהל במשרד
 
כאשר אתם קמים כל בוקר למשרד שלכם, ודאי תשאפו להנחיל עיצוב פינות מנהל במשרד אשר ייראו טוב, ותשמחו לקום כל בוקר אליהן מחדש. כאן, אנו נלמד בדיוק כיצד לעשות זאת ולספק לעצמכם את פינות המנהל הדקורטיביות ביותר למשרדים.
 
פינת הישיבה בחדר
 
פינת הישיבה בחדר המנהל צריכה להיראות הכי טוב שיש והכי נוח שניתן לתאר. חשוב כי אתה לבדך ת בחר את הכסא המועדף עלייך: יש לשים לב, בנוסף לשביעות רצונך מנוחות הכסא, גם לפונקציות שונות שיש בו: העלאה והורדה של המשענת, העלאה או הורדה של גוף הכסא, וכן הלאה. באשר לשולחנות מנהלים, חשוב לבחור בדגם אשר לא יהיה גבוה מדי או נמוך מדי אלא שולחן שיהיה בגובה מותאם לכסא. צריך, עקרונית, שולחן שהמחשב שיוצב עליו יכיל צג מסך שגבוה מקו העיניים הישיר שלך. מסך נמוך מכך עלול לאלץ אותך לשבת כפוף, מה שעלול לגרום לבעיות גב ופרקים בהמשך.
 
פינת האחסון בחדר
 
פינת האחסון מכילה את כל שנדרש לאפסון מוצרים בחדר לפרקי זמן קצרים או ארוכים. ניתן לרכוש שידות לחדר מנהל, ארונות בוטיק לחדרי הנהלה, וכל מדפים שיונחו באופן חשוף על קירות החדר. עבור כל התקן כזה יש לבחור גם את הפלטה וגם את הפרזול. במקרה של ארונות הפרזול הוא הידיות ובמקרה של מדפים ושידות – מדובר במעטפת שעוטפת את רכיב האחסון. למשל – פרזול עץ על שידת מתכת או פרזול מתכת על שידת עץ. בארונות, ניתן לבחור גם את הפרזול וגם את הגוף – מעץ, או לבחור חומרים שונים עבור הפרזול ועבור החלקים העיקריים של הפריט.
 
גיבוש בחירה סופית של המוצרים
 
הן במוצרי הישיבה להן במוצרי האחסון – חשוב לבחור במוצרים שישרתו אותך ויספיקו לך מבחינת גדלים וכמויות. כך, למשל, שולחן שעליו 2 מחשבים צריך, מטבע הדברים, להיות רחב יותר משולחן הנהלה סטנדרטי. ארון המכיל חלק מתיוקי המשרד, בנוסף למה שנמצא אצל המזכירות צריך חלל רב יותר מארון סטנדרטי קטן. הגיבוש הסופי של הבחירה צריך להיות בהתאם לצרכים שלך מהחדר, והאביזרים שצריכים להיות מאוחסנים בו. כך, ישתפרו תנאי העבודה שלך בתוך החדר, והתהליכים שנעשים בו יהפכו יעילים הרבה יותר מן ההווה.