פרסום

 
 
 
   
 
פרסום - אינפורמציה וכתבות נוספות
 
מוצרי פרסום - הדרך לשיווק העסק
מוצרי פרסום - הדרך לשיווק העסק מוצרי פרסום רבים מחולקים בחינם וניתנים כמתנות ללקוחות על ידי חברות שונות. מוצרי פרסום מקיפים רבים מאיתנו בחיי היום יום שלנו גם אם אנו לא שמים לב לכך או כי אנו לא יודעים כי אלו מוצרי פרסום. מוצרי פרסום הם למעשה מוצרים שונים אשר יש עליהם לוגו של חברה מסוימת. מוצרי פרסום משמשים כמעין פרסומות ניידות אשר מקיפות אותנו מכל עבר גם אם הם אינם נראים לנו פרסומות בולטות. למעשה כל ספל קפה אשר מוטבע עליו סמליל של חברה מסוימת, כל פד לעכבר שיש עליו לוגו של חברה וניתן על ידה כמתנה, תיק גב עם סמל של חברה סלולרית, שעון קיר במשרד של רופא כלשהו עם שם של חברת תרופות מפורסמת הם רק מעט דוגמאות שיכולת להמחיש מהם מוצרי פרסום. מוצרי פרסום ניתנים כמתנה לא רק ללקוחות אלא גם לבעלי מקצוע שונים אשר הלקוחות רואים אותם משתמשים במוצרי פ...להמשך הכתבה לחץ כאן

שלטי הכוונה ופרסום במגוון גדלים
שלטי הכוונה ופרסום במגוון גדלים מאז ומעולם שימשו שלטי הכוונה עבור מבקרים בדרכם לכנסים ואירועים. במקרים רבים, המאורעות לא מתקיימים במקומות שההגעה אליהם טריוויאלית והשלטים נדרשים על מנת למנוע מנהגים להסתבך במסיחים, ולהגיע אליכם ללא גריעת זמן יקר. כך תנהגו על מנת להתאים לאירועים שלכם שלטי הכוונה ופרסום במגוון גדלים. התאימו את השלט לאירוע שלכם מוטב להדפיס על השלט את לוגו האירוע כדי שנהגים יבינו שהשלט מתקשר לאירוע אליו הוזמנו. בנוסף, מוטב להשתמש בפונטים בעלי קשר בלתי אמצעי לאירוע – למשל אם הלוגו מעוגל, להשתמש בפונטים עם מעטפת מעגלית דומה. בחרו את הגודל הרצוי בהתאם למיקומו של הנהג למשל בצומת Tרצוי להציג שלטים קטנים יותר מאשר בנקודה כלשהי באמצע הדרך, שכן צומת Tהוא בלאו הכי נקודת עצירה לנהגים וזה יאפשר להם להתרכז בשלט גם א...להמשך הכתבה לחץ כאן

שיווק במדיה החברתית - כיצד?
שיווק במדיה החברתית - כיצד? שיווק במדיה החברתית הוא אחד מהנושאים המרתקים בתחום השיווק הרשתי. מדוע זה כך? משום שהרשתות החברתיות פועלות כולן באופן שונה, חושפות תכנים ומעדיפות אותם על אחרים באלגוריתם נפרד משל שאר המדיות, ויחד עם זאת – ניתן להצביע על מכנה משותף אחד: גיוס צפיות בעמוד נעשה אך ורק על ידי מודעות בתשלום כל עוד העסק הוא עסק מתחיל אשר זה עתה הושק. בניגוד למה שמקובל לחשוב, ניתן גם לבצע מהלכי תוכן ברשתות חברתיות ולכתוב מאמרים בהן: החומר הכתוב אינו רק נחלתו של גוגל. כאן נסביר לכם בדיוק מה צריך לעשות על מנת להצליח לשווק במדיה החברתית. פתיחת דף העסק פתיחת דף העסק אפשרית רק אם יש לכם חשבון רגיל ברשת החברתית. ניקח את פייסבוק לדוגמה: עליכם ליצור בה פרופיל חבר רגיל, ולכן אם עוד אין לכם – זה הזמן ליצור אותו. לאחר מכן, יש...להמשך הכתבה לחץ כאן

ביקורות לקוחות ברשת
ביקורות לקוחות ברשת אחד הגורמים הכי משמעותיים בהצלחתו של קידום עסקי מקוון הוא ביקורות חיוביות כתובות. באמצעות ביקורות חיוביות ניתן להכיר אתכם יותר טוב, להבין מהם התחומים בהם את מצטיינים במיוחד ובכך לצבור בהם שם טוב שיביא קהל של לקוחות בהמשך הדרך. חברות ועסקים רבים עומלים על מנת למצוא פתרונות ודרכים לעזור בנושא. אחד הפתרונות הוא תוכנת CRM המוטמעת בבית העסק, המשיכו לקרוא. דוגמאות לעסקים שמגדילים את קהל הלקוחות באמצעות ביקורות חיוביות חברות קידום אתרים, חברות כתיבת תוכן, בית תוכנת CRM, בתי פיתוח המספקים תוכנות ואפליקציות תכליתיות לנושאים הללו, ועוד. למשל, ביקורות חיוביות על פיקס דיגיטל נרשמות חדשות לבקרים על ידי חברות קידום הטוענות כי אלמלא הטכנולוגיות שלהם ברשת, מלאכת הקידום הייתה הרבה יותר קשה וסיזיפית מאשר במצב הנוכחי. אופן רישום בי...להמשך הכתבה לחץ כאן