דף הבית

 
 
 
   
 
אולם אירועים במרכז לחתונת בקיץ

ממה להיזהר כאשר בוחרים אולם אירועים במרכז לחתונת בקיץ? תכנון החתונה הוא ללא ספק רגע מרגש בחייכם, אבל התהוותו בצורה לא נכונה עלולה לפגום בה


פורסם: 5/24/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים

 

בחירת אולם אירועים במרכז לחתונת בקיץ

תכנון החתונה הוא ללא ספק רגע מרגש בחייכם, אבל התהוותו בצורה לא נכונה עלולה לפגום בה ואף להביא להשבתתה במקרי קצה. אז נכון, כשבוחרים אולם אירועים במרכז – תהיה חברת הפקות שתשרת אתכם ותגבה כל מהלך שלכם, אבל ישנם כמה נושאים שחשוב לשים אצבע על הדופק לגביהם ולוודא שהם מיושמים לטובתכם. 

התאמה לכמות האורחים

זהו הנתון הראשון שתפגשו בו כשתכנסו לשיחה עם הנהלת אולם אירועים במרכז. חשוב לציין כי חברת ההפקות לא נוקבת במספר זה משל היה "כמות משוערכת". זה ערך שנבדק היטב, ולכן אם נאמר לכם כי גן אירועים בראשון לציון (לדוגמה) מכיל עד 1,000 איש, אל תנסו לאכלס בו 1,200. זה לא ילך, וצפיפות בסדר גודל כזה צפויה לגרום להשבתת האירוע.

חתונות קיץ במרכז

נגישות בדרכים לקהל האורחים

אחרי הכל, גייסתם מוזמנים רבים, וזה חשוב, אבל קחו בחשבון שאתם לא מאד חשובים לכל מוזמן ומוזמנת באותה רמת חשיבות של אמכם, דודכם ואחיכם. למעשה, רוב המוזמנים יבואו כי צריך, או כי אתם באתם לחתונה או להופעה שלהם והם רוצים להשיב לכם טובה תחת טובה. גם אם אתם יודעים שזה לא המצב אצלכם, זו צריכה להיות נקודת ההנחה. מדוע? משום שגם אורחים שכן אוהבים אתכם וכן מתרגשים בריגושכם יהיו מאד קצרי סבלנות אם האולם יהיה קשה למציאה בתוכנות הניווט ווייז, גוגל מאפס, פולי, וכד'. כעת, דמיינו מה יעשו אורחים שבכלל לא מכירים אתכם. סביר להניח שיחזרו חזרה לביתם וייוותרו על ההגעה. לכן, מאד חשוב לבדוק היטב איך מגיעים לאולם, האם הוא מחובר לצירי תנועה מרכזיים וההגעה לחניה קלה כשמגיעים למתחם. אם קרה שאתם עומדים לבחור באולם לא כל כך ידידותי מהבחינות הללו, אתם עדיין יכולים להבטיח את הגעת האורחים: פשוט גשו לנקודה המדויקת בה מחנים את הרכבים, סמנו אותה בגוגל מאפס, עדכנו את האורחים שעליהם להשתמש רק בתוכנת ניווט זו ושלחו להם נ"צ מדויק. ושוב, היות ורוב הציבור משתמש בווייז, הכי אופטימלי לבחור אולם חכם שמחובר לדרכים מרכזיות וקל להתמצא בהגעה אליו.

התנהלות הקייטרינג באולם

ההתנהלות חייבת להתבסס על אכפתיות ושירותיות לא רק בשל כך שלאורחים שלכם יהיה יותר נחמד, אלא גם מטעמי בטיחות. אם בחרתם בקייטרינג חלבי, לדוגמה, על המלצרים להתמצא היטב במנות, לענות על שאלות הסועדים, כולל שאלות בדבר הימנעות ממאכלים המכילים לקטוז, גלוטן, וכד' לרגישים. במילים אחרות, לא די בכך שהקייטרינג יהיה שירותי, עליו להיות מקצועי, ולהתבסס על ידע טהור שמועבר לסועדים שלכם בשלל תחומים: כשרות, מרכיבים במיני מזונות וכד'. כך, תוכלו להבטיח כי גני אירועים בראשון לציון יספקו לכם חוויה אותנטית וגם בטוחה.

אמיליה אירועים – כי בחתונה שלכם מגיע לכם הטוב ביותר

אמיליה אירועים הנו מתחם אירועים בוטיק המספק ליזמים גן אירועים בראשון לציון המכיל 1,000 מקומות, וכן אולם אירועים בראשון לציון אשר מכיל 500 מקומות. המתחם ממוקם בסמוך לצירי התנועה איילון וכביש 4 בלב ראשון לציון ומספק לאורחים את כל הנדרש להם להנאה מהאירוע. הנהלת האולם באה לקראת היזמים וגורמת להם להרגיש כמו בבית בכל עת.