דף הבית

 
 
 
   
 
ארונות אמבטיה בהתאמה אישית

ארונות אמבטיה בהתאמה אישית מהם ארונות אמבטיה מומלצים? כיצד ניתן לדעת איזה ארון אמבטיה יתאים לחדר הרחצה שלי? מה הדגשים בבחירת ארונות אמבט


פורסם: 7/22/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב
ארונות אמבטיה בהתאמה אישית
 
מהם ארונות אמבטיה מומלצים? כיצד ניתן לדעת איזה ארון אמבטיה יתאים לחדר הרחצה שלי? מה הדגשים בבחירת ארונות אמבטיה?
 
ארונות אמבטיה מתאפיינים במראה דקורטיבי המתאים לכל חדר על פי אופיו ועיצובו. יחד עם זאת, בנוסף לאלמנט הדקורטיבי ישנו האלמנט הפונקציונלי-בטיחותי במיוחד כשמדברים על חדר האמבטיה, וזאת משום שמדובר בחדר בעל נטייה להישאר רטוב, ולכן רק חומרים עמידים צריכים להירכש עבור התקני האחסון שלו. האם זה אומר שרק האלומיניום והעץ הטבעי היקרים הם אופציה? לא בהכרח. הכירו מהם ארונות אמבטיה מסיבית MDF.
 
ארונות אמבטיה העשויים מסיבית MDF
 
סיבית ה- MDF היא סיבית מיוחדת אשר מצופה בפורמייקה, וזאת בשונה ממזונית או סיבית סטנדרטית אשר אינן מצופות בחומר זה ועל כן – חשופות להתפוררות ומשיכת נמלים ומזיקים לחדר האמבטיה. סיבית MDF, בשל היותה לא עשויה מעץ טבעי – חוסכת לכם משאבי קנייה רבים ובתמורה מזכה אתכם ברהיט בוטיק יפה, מעוצב אשר תענוג להסתכל עליו, וכייף להשתמש בו. ניתן לרכוש ארונות פתיחה מחומר זה, ואפילו ארונות הזזה עם מסילת ברזל, פלסטיק או אלומיניום.
 
ארונות מעץ טבעי
 
לאלו מכם שהחליטו להשקיע יותר בעיצוב לארון הזזה לאמבטיה, ניתן לרכוש ארונות מחומרים כמו איפאה, קומרו ומלמין. עצים אלו הם עצים טבעיים חזקים מאד, אשר נועדו להצבה בתוך חדרי מקלחת. ניתן לרכוש אותם עם התקני פרזול מחומרים דומים או עם התקני פרזול מתכתיים, מאלומיניום או מפלסטיק. הצבע המקובל עבור אותן התקני פרזול הוא או חום של העץ הטבעי או מוזהב, המשתלב בדרך כלל מצוין עם עץ בצבע ברירת המחדל שלו.
 
ארונות מאלומיניום
 
ארונות אלו יכולים להיות עשויים כולם מהאלומיניום הגולמי או7 להיות עטופים בציפוי פורניר, ציפוי עץ בעובי 3 מ"מ לכל היותר, אשר משלה אתכם שמדובר בארון עץ. למעשה, זה ארון אלומיניום כשהציפוי הקדמי, ורק הוא, עשוי מעץ. ניתן למצוא ארונות כאלו במגוון רחב של עיצובים וצבעים, עם התקני פרזול בכל הצבעים, הצורות והגדלים. היתרון של ארונות אלו הוא הנחלת מראה חום של עץ טבעי, ועמידות – הלכה למעשה של המוצר אשר רק אלומיניום יכול לקיים בפועל. פורניר משמש עוד יותר טוב מתכות מחלידות כמו ברזל שכן אז לציפוי יש משמעות יתרה יותר בשל הצורך להגן מכך. לעומת זאת, ארונות אלומיניום גם אם הם נרכשים ללא ההגנה של הפורניר אינם מחלידים, ואפילו לא צוברים כל כתם המרמז על התיישנות. הם נשארים כמו חדשים לפרק זמן ארוך מאד.