דף הבית

 
 
 
   
 
ארונות מיוחדים לחדר הילדים

ארונות מיוחדים לחדרי ילדים אלו ארונות מומלץ לבחור עבור חדרי ילדים? כיצד נדע שאלו ארונות בטיחותיים וידידותיים לשימושם? מה מאפיין ארונות ל


מערכת
פורסם: 8/5/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ילדים

 

ארונות מיוחדים לחדרי ילדים

 
אלו ארונות מומלץ לבחור עבור חדרי ילדים? כיצד נדע שאלו ארונות בטיחותיים וידידותיים לשימושם? מה מאפיין ארונות לחדרי ילדים?
 
ארונות לחדרי ילדים הנם ארונות בטיחותיים אשר גם אם הילדים עושים טעויות נפוצות כמו לסגור על הציר את הדלת כשהאצבעות באזור הם לא חשופים לפגיעה רצינית, קל וחומר כאשר הילדים לא עושים טעויות כאלה אלא בסך הכל משתמשים בפלטה לשם פתיחה וסגירה. ישנם ארונות בהם הידית חדה או לא נוחה לאחיזה, וזה לא צריך לקרות בארון ילדים. מבחינה עיצובית ואופן ייצור – ארון ילדים יהיה צבוע בדרך כלל בצבעים בהירים המתאימים לאופי הגוני בחדר ילדים ממוצע, עם חומרים עדינים מחד אך עמידים מאידך: ארונות על טהרת הפלסטיק, או ארונות מעץ עם ידיות פרזול מעוגלות ללא חדות.
 
ארון פלסטיק
 
ארון פלסטיק מקובל מאד לשימוש כארון ילדים. זהו חומר דק, לא חד, לא כבד ועל כן לא יכול לגרום למכאוב או משהו דומנה עבור הילדים. דלת הפתיחה שלו קלה וניתן לאחסן שם בכמויות שונות בהתאם לצורכי הילד.
 
ארון עץ
 
ארון עץ עם דלת פלסטיק הוא ארון שמאד מקובל בקרב ילדים. גם ארון זה מכיל ידיות, ברובן – אנכיות מעוגלות מעט. הארון עשוי או מעץ טבעי או מלוחות עם סיבים מלאכותיים. בחדר ילדים אשר נשאר יבש רוב הזמן כמו כל חדר מגורים אחר אין חשיבות לרכישת עץ טבעי או סיבים, וזאת בשונה מארונות המקלחת שם זה מאד חשוב. רכישת ארונות מעוצבים מסיבים חוסכת כסף רב ומאפשרת לכם לסגור מפרט של חדר ילדים מבלי להתחייב להוצאה כבדה מאד.
 
אנשים שרכשו ארונות לחדרי ילדים רכשו גם:
 
·         הדום לעמידה מול הארון להגעה לקומות הגבוהות.
 
·         סט מגירות לילד המונח בקרבת הארון.
 
·         סט מדפי פנים כתוספת פנימית לארון.
 

התקנים אלו משפרים את לא רק את היקף האחסון בחדר אלא גם את ההתנהלות שלכם ושל הילדים שלכם בתוך החדר. כשבארון יש עוד התקני אחסון ושרפרף טיפוס מונח מולו החיים נעשים הרבה יותר קלים ופשוטים גם עבורכם וגם עבור הילד. לכן, מומלץ מאד לרכוש באותה עסקה גם את התוספות הללו וליהנות מכל האפשרויות כשאתם שונים בחדר הילדים.