דף הבית

 
 
 
   
 
בוטוקס להצערת העור

בוטוקס להצערת העור אנחנו צריכים לשמור על הגוף שלנו, הצורך לשמור על גוף בריא בוער בנו בעיקר מבחינה רפואית אך בשנים האחרונות הצורך לשמור ע

פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית נשים
בוטוקס להצערת העור
 
אנחנו צריכים לשמור על הגוף שלנו, הצורך לשמור על גוף בריא בוער בנו בעיקר מבחינה רפואית אך בשנים האחרונות הצורך לשמור על גופנו מבחינה אסתטית גם הוא הולך וצובר תאוצה של ממש. הדבר נכון בעיקר לגבי נשים, ועוד יותר כלפי נשים בגיל העמידה, אשר מוכנות לעשות הכל כדי שהגיל המתקדם לא ייתן את אותותיו על הגוף והן עדיין תיראנה במיטבן גם בגילן. אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בקרב נשים מבוגרות הוא טיפול בוטוקס. בוטוקס הוא בעצם רעלן שבסוף שנות השישים בא לידי ביטוי במיוחד לצורך טיפול בעיניים עצלות או פוזלות, וככל שנקפו השנים מדענים מצאו כי יש שימושים נוספים של בוטוקס שניתן להפיק מהם תועלת מעבר לתחום רפואת העיניים. הם גילו שאם מזריקים בוטוקס לאזורים מסוימים בפנים – כל האזורים אשר אחראים על ההבעה של הפנים – עפעפיים, גבות ומצח, אז הקמטים שהופיעו עם הגיל למעשה נעלמים, אם כי לכמה חודשים, אבל נעלמים. גילוי זה נתן את יריית הפתיחה לענף בוטוקס משגשג, ונשות העולם החלו לנסות את הקסם החדש הזה שעוצר את שעון הזמן.
 
בוטוקס מוזרק על ידי מחט קטן אשר למעשה הופך את כאב הזריקה לקטן במיוחד, כזה שגורם לך להרגיש עקצוץ קטן ותו לא. ישנן נשים אשר נוהגות לבקש הרדמה קלה, אלחוש מקומי של המקום שבו הולך להיות מוזרק בוטוקס ואז גם הכאב הקל לא יורגש כלל וכלל.
 
בוטוקס מוזרק אחת לשישה חודשים והקמטים למעשה נעלמים למשך אותה תקופה. בתחילת טיפול בוטוקס עלולים להיווצר תופעות לוואי כגון שטפי דם על האזורים שעברו הזרקת בוטוקס, ולעיתים גם צניחת עפעפיים קלה. תופעת לוואי מהותית יותר היא העובדה אשר בוטוקס הופך את הפנים ל"גומי" ולגמישות יתר, מה שלמעשה עלול לנטרל את הבעות הפנים.