דף הבית

 
 
 
   
 
בסיסים למיטה - המדריך לנבוכים

כיצד נבחר בסיסים למיטה זוגית יוקרתית? מה מייחד בסיסים למיטה זוגית יוקרתית מסוג מסוים מיתר הסוגים? כיצד נדע במה לבחור כך שיתאים לחדר שלנו?


פורסם: 7/1/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית לבית

 

כיצד נבחר בסיסים למיטה זוגית יוקרתית? מה מייחד בסיסים למיטה זוגית יוקרתית מסוג מסוים מיתר הסוגים? כיצד נדע במה לבחור כך שיתאים לחדר שלנו? ללא ספק, גם אם קניתם כבר מזרון אשר מספק אתכם וגם אם לא, בחירת בסיסים למיטה זוגית יוקרתית זו לא משימה קלה. הסוגים הרבים שלהם, העיצובים השונים שניתן למצוא אותם וחומרי הייצור המרובים שיש בתעשייה זו יוצרים לא מעט דילמה בקרבנו מה לרכוש כך שיתאים לחדר בצורה מקסימלית. על מנת לפתור דילמה זו, הכנו עבורכם מקבץ טיפים קצר אשר יעבה את הדיון בסוגיה ויסייע לכם לרכוש בסיסים למיטה זוגית יוקרתית באופן מקצועי וכדאי במיוחד מבחינה דקורטיבית.

 

רכישת בסיסי מיטה לבית בעיצוב מודרני

בית בעיצוב מודרני, אשר גם חדר השינה המיועד מעוצב כך, הוא בית אשר הגוון השולט בו הוא הגוון הלבן, עם הבלחות קלות של כסף בפרזולים השונים של התקני האחסון, וכן – צבעים כהים מעט מהלבן, בעלי גוון דומה כמו בז', אופווייט, וכד'. בסיסי המיטה האופטימליים ביותר לחדר כזה הם או בסיסי עץ צבוע לבן, או בסיסים כהים בצבעי חום או שחור לעיבוי העיצוב בבית. לעתים, בבתים כאלו נדרשים דווקא רהיטים כהים היות והניגודיות בין הצבעים יוצרת עיצוב משל עצמה, שהיופי בו הוא הניגוד PER CE. יחד עם זאת, לא כל רהיט כהה יתאים לכם, אלא רק בגווני החום שחור כדי שהעין תקלוט 2 הפכים גמורים, רכישת רהיט כהה פחות מצבעים אלו תהיה פחות מתאימה לסוגיה שכזו.

 

רכישת בסיסי מיטה לבית בעיצוב עתיק

העיצוב העתיק מתחלק לשתי אסכולות עיקריות:

·         עיצוב עתיק בסגנון כפרי – בית עשוי עץ בהיר על טהרת החום כתום.

·         עיצוב עתיק בסגנון אורבני – בית עשוי עץ כהה בעל נטייה לאדמדם (רוזווד) בציפוי מוזהב.

במקרה הראשון, בסיסי מיטה בצבע עץ טבעי במרקם פשוט יתאימו לשילוב בבית. במקרה השני, נדרש בסיס שרואים שעל אף שהוא מעץ, צבעו כהה. רצוי שיהיה זה בסיס מפורזל או מצופה במתכות מוזהבות או בחומר קשיח דמוי מתכת בצבע זה: ניתן למצוא מיטות עם דפנות מפלסטיק בצבע שנראה כמו זהב, למשל. עיצוב בסיסים למיטה זוגית יוקרתית בדרך זו יקנה לכם גם רהיט יפה, וגם כזה שמתאים למראה החדר.

אנו ממליצים לכם להעמיק את הידע שלכם בנושא ולהמשיך לקרוא מידע נוסף - איך בוחרים מזרון וכיצד נעצב את חדר השינה? כל זאת ועוד...