דף הבית

 
 
 
   
 
המדריך למציאת חברת שיפוצים מקצועית

המדריך למציאת חברת שיפוצים מקצועית אם גם אתם תוהים כיצד להגיע לחברת שיפוצים מקצועית – הכנו עבורכם מדריך מלא אשר יסייע בידכם לאתר א

פורסם: 12/15/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית שיפוצים
המדריך למציאת חברת שיפוצים מקצועית
 
אם גם אתם תוהים כיצד להגיע לחברת שיפוצים מקצועית – הכנו עבורכם מדריך מלא אשר יסייע בידכם לאתר את החברה הנחוצה. חברות שיפוצים – לרוב יוכלו להגיע עמכם להסכם עם מחיר אחיד גם אם הפרויקט גדול, שכן כשמדברים על חברת שיפוצים – לרוב מדובר על חברה שמשפצת בית מגורים/משרד בודד בתוך מבנה קיים, וזאת בשונה מחברה קבלנית המבצעת משימות בנייה ותחזוקה של מבנים גדולים כלפי חוץ, אשר לרוב מסווגת כחברת בנייה – גם אם המשימה שלה היא משימת שיפוצים ולא באמת בניית מבנה מאפס.
 
שיטת התמחור של חברת שיפוצים
 
חברת שיפוצים צריכה לתמחר את שירותה בהתאם לחומרי הגלם ועלות העבודה. שניהם – פרמטרים ידועים שניתן להצביע עליהם מראש. בשונה מכך, בשיפוץ החיצוני/בבנייה נהוג לנסח חוזה פאושלי הלא הוא חוזה- Turnkeyאשר המחיר בו נקבע על פי סיכונים שבשינוי העלות עקב הערכה לא נכונה מצד הקבלן. החוזה הזה בא לכדי שימוש משום שבשוק הבנייה או השיפוץ החיצוני בפרויקטים גדולים לא ניתן לחזות הכל מראש ובצורה מדויקת, ולכן – בשיפוץ הביתי לא מקובל בעליל להציע חוזה מסוג כזה אלא לתמחר במדויק כל שירות בנפרד.
 
כיצד יש לאתר חברת שיפוצים?
 
ווידוא שיטת התמחור– חשוב לוודא ששיטת התמחור של החברה – מדודה ומדויקת ולא מנוסחת בחוזה פאושלי או חוזה Turnkey, כמו בתחום הבנייה הקבלנית.
 
ווידוא ביצוע כל העבודות הנדרשות– חשוב לוודא במה החברה הזו חזקה: באלו תחומים, ולסווג את בחירת החברה בהתאם לתחום ההתמחות. אם יש חברה שמתמחה בעבודות טיח ושמה הולך לפניה באותו תחום, ומטרת השיפוץ הוא להתגונן מפני מחילות של חולדות, מומלץ לשכור אותה, ולא, למשל חברה שעיקר המומחיות שלה הוא צביעת קירות. כמובן שחברה איכותית צריכה לדעת לבצע את כל משימות הבית ברמה אבסולוטית שלא תשאיר מקום לתהיות לגבי טיב השירות.
 
ווידוא סיום ההליך– חשוב, כשמשווים בין חברות שיפוצים, לא רק להשוות מחירים אלא גם זמנים. בל נשכח שזמן זה כסף, ועל כן חשוב לנו לוודא שזמן הביצוע יהיה מהיר ככל הניתן על מנת שנוכל לשוב לשגרה מהר יותר. אנו סבורים כי שיפוץ שמתעכב, כמוהו כשיפוץ יקר גם אם מדובר במחיר זול, שכן TIME IS MONEY.