דף הבית

 
 
 
   
 
המדריך המקוצר לסגירת מרפסות

המדריך המקוצר לסגירת מרפסות כאן תוכלו ללמוד הכל על סגירת מרפסת, כיצד היא מבוצעת, מדוע יש לדאוג לסגירת מרפסות, וכיצד זה יכול להשפיע על עי


פורסם: 11/12/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עבודות אלומיניום

המדריך המקוצר לסגירת מרפסות

כאן תוכלו ללמוד הכל על סגירת מרפסת, כיצד היא מבוצעת, מדוע יש לדאוג לסגירת מרפסות, וכיצד זה יכול להשפיע על עיצוב הבית שלכם. כידוע, מרפסת שמש זה דבר נפלא, לוקיישן מהמם לשאוף אוויר פסגות גם כשאינכם בטיול לחרמון או לתבור, ובסך הכל אולי המקום שהכי תאהבו בבית, אבל אל תטעו: זו חרב פיפיות. ניתן ליפול משם, דיירים רבים כבר קיפחו את חייהם כתוצאה מנפילות כאלה, ואם יש ילדים, חתולים או כלבים בבית על אחת כמה – אתם חושפים אותם לסיכון מיותר ולאסון שמומלץ שכלל לא יקרה. על מנת לדאוג לכך, יש לסגור את המרפסת, אבל אל תדאגו: לא מדובר באמצעי אטימה אלא בחלון או תריס שניתן לפתוח כרצונכם, כולל פתיחה מלאה כמו פעם, כשהמרפסת הייתה פתוחה.
 
תכננו את מבנה סגירת המרפסת
 
בשלב זה, עליכם לגשת למרפסת השמש שלכם, לקחת מידות, ולתכנן כיצד תיראה הסגירה: האם יהיו אלו חלונות בלגיים שקופים או תריסים עגולים, פרגולות אלומיניום או חשמליות וכיצד תתבצע הזזת החלון/התריס: באמצעות כנף אחת, שתי כנפיים לשני צדדים מנוגדים או שתי כנפיים בפורמט רכבת: כנף אחת סוחבת את הכנף השנייה לאותו הכיוון לשם קיפול ואחסון בצד.
 
הגישו את התכנון לחנות המתמחה בחלונות, תריסים וסגירות מרפסות
 
בחנות זו תיפגשו עם יועץ עיצובי הבקיא בכל סגנונות עיצוב הפנים. הוא יבחן את האפיון הנדרש לכם, יבחן את הסביבה הביתית בה אתם גרים וימליץ על פתרונות ברוח הפתרונות שהצעתם – עם עיצוב ברמה גבוהה ביותר שיתרום גם לחידוד המראה החיצוני והפנימי לש בית המגורים שלכם. כך, למשל, אם יתרשם המעצב שאתם חובבי צבעים, ולא רק התקנים לבנים/שקופים, הוא יוכל לעניין אתכם בסגירות מרפסת חלונאיות עם זגוגיות בצבעים שונים ובהתזת חול, או בפרופילים שנצבעו בגוונים צבעוניים ומעניינים. מה שבטוח, המפגש עמו יהיה מעניין מאד ויחשוף אתכם לפסגת העיצובים של חלונות ותריסי סגירת המרפסת, כולל התקנים אלקטרוניים שנפתחים או נסגרים באמצעות חיישנים ובקרים חשמליים.
 
שקלו את הצעת המעצב ופעלו בהתאם למסקנות
 
ניתן יהיה להישאר בתכניתכם המקורית, לאמץ את תכנית המעצב או לשלב בין השניים. בסופו של דבר, תצטרכו להחליט איזו סגירת חורף לבחור מהקטלוג. ודאו, במעמד התשלום, שהמק"ט שמופיע בחשבונית הוא המק"ט שהזמנתם, וודאו שאתם מקבלים תעודת אחריות. כמו כן, הזמינו הובלה והתקנה בתאריך נוח בו תוכלו להקדיש למתקינים זמן לא קצר באופן יחסי.