דף הבית

 
 
 
   
 
הרחקת יונים טבעית

הרחקת יונים טבעית מי לא מכיר את הלשלשת המעצבנת של היונים הנמצאת בכביסה שלנו, את ההשתלטות שלהם על גגות ביתנו ואת הריבוי המהיר שלהם שהופך

פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית לגינה
הרחקת יונים טבעית
 
מי לא מכיר את הלשלשת המעצבנת של היונים הנמצאת בכביסה שלנו, את ההשתלטות שלהם על גגות ביתנו ואת הריבוי המהיר שלהם שהופך להיות בגדר של איום. על פי החוק אסור לבצע הדברה של יונים, כי אם הרחקת יונים טבעית. בגלל שהיונה הינה חיה מוגנת, אסור להרוג אותה, היא גם מהווה עבורנו סמל לשלום ויש גם תועלת ביונים מסוימות כמו למשל יוני דואר. כולנו כמעט אוהבים בעלי חיים ואין אנו מעוניינים להסב להם נזק, לכן, אם אנו מזהים יונים בכל מיני מקומות מחוץ לבית, יש לקרוא לחברת הדברה המבצעת הרחקת יונים טבעית . הרחקה של יונים, יכולה להתבצע בכמה שיטות, הראשונה היא התקנת דוקרנים שתרחיק אותן והשנייה היא באמצעות הדברה אלקטרונית.
 
באיזו חברה לבחור שתרחיק לנו  יונים באופן טבעי?
 
כדאי לבחור בחברה המתמחה אך ורק עם הרחקת יונים טבעית המדבירים המקצועיים, למדו היטב את התחום ומכירים את ההתנהגות ואורח החיים של היונים. הבעיה היא שככל שתמהרו להזמין הרחקת יונים טבעית  כך יש סיכוי שלא תהיינה לכם מחלות זיהומיות שיכולות להיות אפילו מאוד מסוכנות לבני האדם.  לא כדאי כי תתחילו להתעסק בעצמכם עם רשתות ודוקרנים למיניהם, היות ואם אין לכם ידע  בכל הקשור אל הרחקת יונים טבעית. יש לסמוך על חברת הדברה שיודעת כיצד להרחיק את היונים כך שלא תזיק להם והם לא יחזרו יותר לכנן בגגות או במסתורי הכביסה שלכם.
 
הדברה אלקטרונית ליונים – אמצעי חדש ויעיל
 
ישנה היום הדברה אלקטרונית שבאמצעות תדרים גבוהים, ניתן לבצע הרחקת יונים טבעית, את התדרים הללו שומעות היונים וכך, הם מתרחקות מהבית שלכם. את ההדברה הזאת מבצעים גם במכרסמים ובעטלפים והיא הוכחה כהדברה יעילה שאינה פוגעת בבעלי החיים. הדברה זו אינה מסכנת את הסביבה כמו הדברות כימיות שונות ואתם בטוחים וכן, אתם שקטים שגרמתם ליונים לקנן במקום אחר. בגלל המודעות לאיכות הסביבה, מצאו כי ההדברה האלקטרונית היא יעילה ביותר ומשתמשים בה גם בשטחים חקלאיים גדולים. גם היבול לא ייזוק וגם ההדברה היא פשוט יעילה מאין כמוה.