דף הבית

 
 
 
   
 
השכרת ציוד לחתונות בטבע

השכרת ציוד לחתונות בטבע כאשר אתם מתכננים חתונה בטבע ללקוחות שלכם, כחברת הפקות אתם ודאי יודעים שלא בטוח שיש לכם את כל הציוד הדרוש. לדוגמה, ה


פורסם: 12/18/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים

השכרת ציוד לחתונות בטבע

כאשר אתם מתכננים חתונה בטבע ללקוחות שלכם, כחברת הפקות אתם ודאי יודעים שלא בטוח שיש לכם את כל הציוד הדרוש. לדוגמה, האם יש לכם שמשיות ודקו-צלים? האם יש לכם אמצעים להגנה על האורחים מהגשם? האם יש לכם ציוד לוגיסטי מינימלי להשלמת האירוע בכל תוואי של מזג אוויר? כלל לא בטוח, אבל מה שבטוח הוא שלא הייתם רוצים להיות באירוע מול הלקוח לא מוכנים. לכן, חשוב להיוועץ עם חברת השכרת ציוד לחתונות בטבע, לא רק כדי לוודא שהאירוע מושלם ולא רק "טוב", אלא גם על מנת לוודא שניתן בכלל להוציא אותו לפועל ללא תקלות באשר הן.
 
כסאות לאירועים
 
שלב ראשון בהתייעצות: וידוא מספר החוגגים
 
וידוא זה יאפשר לנו כחברת השכרת ציוד להתאים את כמות הציוד המושכר אליכם כחברת הפקות. אנו נדע בדיוק כמה התקני הצללה, הגנת גשם וכד' – תצטרכו, בהתאם לכמות האורחים. לרוב, לא מדובר בהתקן לאורח, אלא במקום לאורח: האם 6 דקו צלים יספיקו לקירוי 30 איש? האם 4 סגירות חורף יספקו קהל שלם של 60 איש שהוזמן למסיבה? אלו השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם. התשובות לשאלות אלה יינתנו על ידנו, מה שאומר שהציוד לא רק יהיה איכותי אלא גם מספיק לכמות האורחים אשר הזמין הלקוח שלכם.
 
שלב שני בהתייעצות: אפיון סוג החתונה
 
ישנן חתונות בהן יוצאים כליל מהעיר לאיזשהו מקום רנדומלי בשטח, וישנן חתונות הנחגגות בשטח המוניציפלי של העיר, אך בגן אירועים המיועד לחגיגות בטבע. אלו הן רוב סוגי החתונות דהיום (מהסוג השני). בהתאם לסוג החתונה, אנו נדע אלו רהיטים לספק, איזו חופה יש להציב, ואלו אוהלים ישמשו את האורחים במידה ומדובר בחתונה שנמשכת יותר מלילה אחד.
 
השכרת ציוד לאירועים במרכז

שלב שלישי בהתייעצות: הדרכה לגבי תפעול הציוד
 
אנו נספק הדרכה מלאה לגבי תפעול כל פריט ציוד שנשכיר לכם. אנו נסביר כיצד בונים אוהלים, כיצד משתמשים ברהיטים מתקפלים, ועוד. תפעול המוצרים ברובו פשוט, מאובטח ולא מסובך כלל. הציוד מעוגן בתווי תקן קשוחים גם מבחינה בטיחותית וגם מבחינת קלות תפעול המוצר.

אינגו ציוד אירועים משובח להשכרה

בחברת אינגו מתמחים בהשכרת ציוד לאירועים מסוגים שונים, חלקם בחוץ וחלקם בתוך מבנה. אינגו היא ספקית פתרונות הציוד להשכרה לאירועים רבים, ועל כן היא משמשת כחברת בוטיק לרבים מהיזמים. החברה עובדת אך ורק על פי מתווה הלקוח ומספקת לו את כל הכלים להצליח באירוע שלו ובגדול. אם אתם רעבים לאירוע בוטיק איכותי – יש לכם אל מי לפנות - אינגו ציוד לאירועים, השכרת ציוד לאירועי חורף בכל סדר גודל, בכל סוג ומכל סגנון באשר הוא!