דף הבית

 
 
 
   
 
התאמת כורסאות למשרד

התאמת כורסאות למשרד האם לבחור כורסאות למשרד מעור או מבד? האם יהיה להן בסיס אלומיניום/ברזל או בסיס עץ? כיצד ייראה העיצוב של הכורסא המשרדי


פורסם: 7/8/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עסקים
התאמת כורסאות למשרד
 
האם לבחור כורסאות למשרד מעור או מבד? האם יהיה להן בסיס אלומיניום/ברזל או בסיס עץ? כיצד ייראה העיצוב של הכורסא המשרדית? האם מדובר בכורסא סטנדרטית, או שמא נדרש עיצוב מיוחד? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על כורסאות למשרד – יובא בידיעון שלפניכם.
 
בחירת כורסאות משרדיות עם ריפוד עור לעומת מימוש בחירת ריפוד מבד
 
ריפוד מעור ידוע כריפוד עבה ועמיד, לא צובר אבק, ומכיל מראה חלק, ומסוקס עם ברק אשר קורן מתוכו. מנגד, העור רגיש לאור השמש, ולכן אם המשרד שלכם הוא בקומת הקרקע עם ויטרינה בכניסה, כדאי להרחיק משם כורסאות אלו, ולהשאירן בעיקר בחלק הפנימי של המשרד, זה אשר לא משקיף על החוץ. מאידך, כורסאות בד יכולות להיות מוצבים בכל מקום, אך חשוב להקפיד לשאוב מהן את האבק כאשר עורכים ניקיון למשרד. כמו כן, מומלץ לרכוש בד דוחה כתמים על מנת שהכורסא תישאר כמו חדשה גם כאשר משהו לא מחמיא במיוחד נשפך על הריפוד שלה.
 
בחירת כורסאות למשרד בעלות עיצוב סטנדרטי לעומת בחירת כורסאות מיוחדות
 
ישנן כורסאות למשרד בעלות מראה מרובע או טרפזי כמקובל בדרך כלל, לעומת כורסאות שהמראה שלהן יוניק: למשל – כורסאות בצורה של חפץ דומם אחר כלשהו, או כורסאות בעלות צורה סטנדרטית אך צבועות בצבעים לא שגרתיים (בד עם מספר צבעים על הריפוד, לדוגמה). כורסאות כאלו כדאי לבחור אם המשרד עצמו צבעוני ורב גוני ואז הכורסאות משמשות להשלמת התפאורה. בכל מקרה אחר, בו הגוון במשרד אחיד – מומלץ לרכוש כורסאות בעלות עיצוב דומה על מנת לייצר עקביות דקורטיבית בתוך המשרד.
 
בחירת כורסאות למשרד עם בסיס עץ לעומת בחירתן עם בסיס מתכתי
 
בחירת כורסאות למשרד עם בסיס עץ מקנה לכם עיצוב מיוחד ואותנטי, ואין ממה לחשוש לגבי הבלאי של העץ, שכן מדובר על עץ איכותי העמיד גם בפני נוזלים ושינויי טמפרטורה. מנגד, רכישת כורסאות מתכת תקנה למשרד את הקסם שלו בתחום הריהוט המודרני, בייחוד אם מדובר במתכות צבועות שחור או במתכות אפורות בגוון הטבעי. מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים לגבי הצורות והצבעים של בסיס הכורסא המשרדית שלכם בטרם הקנייה, ולוודא שהם מתאימים לרוח הדקורטיבית השרויה במשרד, ובעלי יכולת להשתלב עם העיצוב שבתוכו.