דף הבית

 
 
 
   
 
התקנת בריכות שחיה מעץ

התקנת בריכות שחיה מעץ במאמר זה תוכלו להיחשף לסוג חדש של בריכות שחיה ביתות: בריכות שחיה מעץ. המדובר – בעץ עמיד ומהוקצע, המיועד לעבודה


פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית לגינה

התקנת בריכות שחיה מעץ

במאמר זה תוכלו להיחשף לסוג חדש של בריכות שחיה ביתות: בריכות שחיה מעץ. המדובר – בעץ עמיד ומהוקצע, המיועד לעבודה עם מים. בריכות שחיה אלו הנן מפוארות, משתלבות היטב עם המראה של כל חצר, וחשוב מכך: פשוטות ביותר להתקנה, ללא הכנת תשתית מסיבית ומסורבלת כפי שקורה בדגמים ותיקים יותר של בריכות שחיה.

בריכת שחיה ללא חציבה

הבריכה פשוט תוצב בגובה הקרקע מבלי שתצטרכו להשקיע שקל בודד בחציבה. הדבר אינו נובע מאילוץ, אלא על פי תכנון עיצובי: הדופנות של הבריכה מעוצבות ומבוססות על גילופי עץ יפים ובוהקים, ראש הבריכה חלק ויפה, והם מיועדים לתצוגה חיצונית. זאת בשונה מבריכת בטון, אשר הדופנות שלה לא מעוצבות, ועל כן צריכות להיות מוחבאות בקרקע.

מנגנוני שאיבה והכלרה קלים וחסכוניים

בשונה מהמנגנונים המסורבלים שהיו נהוגים בעבר, בבריכה זו ניתן לספק מים עם מעט משאבות חזקות, במקום להתבסס על מערך משאבות רב המצריך תוספת מקום בחצר. כל אינסטלטור מתחיל יוכל להעיד על הקלות בה ניתן לשלב את המשאבות הללו עם מערך הצנרת שלכם. בנוסף, מערכת להזרמת כלור לבריכה תותקן בצמוד לה ותהווה ערובה לשמירה על ההגיינה בבריכה.

בריכת שחיה בעיצוב מודרני

בריכות פיברגלס בהתאמה אישית הן ללא ספק הפיתוח של העידן המודרני ב-ה' הידיעה. השילוב של חום העץ ותכול המים הוא שילוב מנצח, שיגרום לבית שלכם להיראות כמו כפרי הנופש המודרניים הפופולריים בעולם: בורגס, כרתים, קוס והכפרים השונים באנטליה שבטורקיה.

כיצד ניתן להתחיל בתהליך ההזמנה?

הנתון הראשון שתצטרכו לדעת הוא הממדים של בריכות שחיה לבית. חשוב לגשת לשטח הפנוי שיש לכם בחצר הבית ולמדוד מהם האורך והרוחב שלו, ללא צורך לחשב את השטח על ידי הכפלתם. ידיעת השטח ללא ידיעת הממדים עלולה לסבך אתכם, שכן אם אחד הממדים גדול ממה שיש לכם בנמצא – לא תוכלו להציב את הבריכה.

עצות נוספות לבחירת בריכת שחיה מעץ

חשוב לבחור את צורת הבריכה המקובלת עליכם: ריבוע, מלבן, עיגול, ועוד. בנוסף, מוטב להצטייד במנגנוני הגנה שונים מפני נזקים העלולים להתרחש בבריכה: מתקני לכידת טפילים כמו דבורים ודבורים, ופתרונות הצללה כומ שמשיות, סוככים ופרגולות להגנה על המשתזפים בקרבת הבריכה.