דף הבית

 
 
 
   
 
וילונות לחדרי ילדים - מדריך רכישה

וילונות לחדרי ילדים - מדריך רכישה על מנת להביא הביתה וילונות לחדרי ילדים ברמה גבוהה, שמתאימה לעיצוב הביתי המאפיין את דירתכם, יש צורך לתכ


פורסם: 12/9/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ילדים
וילונות לחדרי ילדים - מדריך רכישה
 
על מנת להביא הביתה וילונות לחדרי ילדים ברמה גבוהה, שמתאימה לעיצוב הביתי המאפיין את דירתכם, יש צורך לתכנן היטב את סגנונו של הווילון. על מנת לעשות זאת יש לרכוש ידע בארבע נושאים עיקריים:
 
מבנה הווילון - גלילה, אשר עולה ויורד אנכית באמצעות גלגלת, פנלים, אשר מוסט בצורה אופקית על ידי הזחת 2-3 יריעות בד, וילון כנף, המכיל 2 כנפיים אופקיות אשר נעות לכיוונים מנוגדים (בשונה מפנלים שנעים לכיוון אחד), או וילון ונציאני שזהה בתפעולו לווילון גלילה, אלא שצורתו היא צורת תריס ולא יריעה ישרה.
 
צבע הווילון - ניתן לרכוש ווילון בצבע אחיד על פי תוואי העיצוב הביתי שלכם. לחילופין ניתן לבחור בווילון רקום או מודפס, שהוא וילון צבעוני ומעוטר, בחלקו על ידי הדפסת סובלימציה על בדים ובחלקו מדובר ברקמה תפורה.
 
צורת הווילון - ריבוע/מלבן סימטריים, ריבוע/מלבן עם חוטי-קצה מעוצבים כשהם מגולגלים אחד בשני, וילונות בצורות מקוריות כגון חצאי עיגול.
 
גודל הווילון - יותר קטן מזגוגית החלון, בגודל זגוגית החלון, או יותר גדול מזגוגית החלון כך שהוא מכסה גם חלק נכבד מהשטחים העליונים והתחתונים לה.
 
תכננו את מתווה הווילון
 
מתווה הווילון תלוי בכל אחד ואחד מהפרמטרים שנלמדו לעיל. יש לגבש נוסחה לווילון שתתבטא הן במבנה, הן בצבע, הן בצורה והן בגודלו של הווילון. מומלץ לתכנן כל ווילון בעודכם נמצאים באתר בו הוא יוצב וצופים בנעשה שם מבחינת צבעים, אור וצל – כל שתכנונכם יהיה אופטימלי.
 
הציגו את המתווה בחנות הווילונות
 
יועץ העיצוב בחנות יגבש צעדים לשיפור המתווה, והוספת אלמנטים עיצוביים. הוא גם יעדכן אתכם בחידושים שיש בוילונות ילדים בתחומי התפעול שלהם, החל מהצעה לווילון גלילה, פנלים או כנף בעל ממשקי פתיחה חדישים ועד חשיפה לווילונות אלקטרוניים.
 
רכשו את הווילון המתאים לכם
 
ניתן ללכת בעקבות עצותיו של היועץ או להישאר במתווה המקורי שלכם ולאתר לפיו את הווילון הדרוש לכם. במעמד הרכישה, וודאו כי המק"ט הרשום בקטלוג הוא המק"ט שמופיע בחשבונית, ואספו את המוצר. בבית, אם אינכם בטוחים כיצד להתקין את הווילון – הזמינו HANDY MAN שיעשה זאת עבורכם – היות ומדובר בהתקנה לא פשוטה במיוחד בווילונות המיועדים לחדרי ילדים בהם הזגוגית גדולה.