המדריך למציאת חברת הובלות לעסק
המדריך למציאת חברת הובלות לעסק על מנת לאתר חברת הובלות לעסק – מומלץ לבצע מספר צעדים מכינים שיחסכו לך עבודה לא מקצועית או תעריף יקר
פורסם: 8/27/2015
מאמר זה שייך לקטגוריית
עסקים
המדריך למציאת חברת הובלות לעסק
על מנת לאתר חברת הובלות לעסק – מומלץ לבצע מספר צעדים מכינים שיחסכו לך עבודה לא מקצועית או תעריף יקר מדי עבור ההובלה מהסוג אשר נדרש לך. על מנת לדעת בדיוק מהי חברת ההובלות שמתאימה לך ביותר, יש להיצמד לכללי האצבע הבאים.
יש לדלות רשימת מובילים ראשונית מאזור פעילות העסק שלך
התעניינות בשירותיה של חברה אחרת תגרור תוספת מחיר על הגעה לאזור לא לה. בנוסף, חשוב לסנן גם על פי סוג ההובלה. אם מדובר בעסק קטן של אדם אחד עד 10 אנשים – תספיק הובלה קטנה. לעומת זאת, אם מדובר במשרד עמוס ב- 50-100 עובדים לבטח לא יהיה מנוס משירותי הובלת משרדים ומפעלים המתמחים בהובלות ממושכות מסוג זה.
התייעצו עם מקורבים וקולגות מהאזור
חשוב לעשות זאת רק עם צרכנים שכבר צרכו שירות הובלות בעברם. הם יוכלו לספק לכם מידע על טיבה של ההובלה, זמני השירות בחברה, הגעה בזמן ומסירותם של המובילים. כמובן שחשוב מאד להקפיד לשאול שאלות גם בנושא היגיינה, עבודה מסודרת, הותרת משרד נקי ללא השלכת פסולת הובלה בתוכו וכד'.
התחילו במלאכת השוואת המחירים המעשית
שאלו כמה עולה ההובלה הבסיסית ומה מוגדר כשירות שאינו בסיסי ועליו דרושה תוספת מחיר. בדרך כלל, יגידו לכם שנדרש לגור בקרבת אזור ההובלה ושהמשרד צריך להיות בקומה לא גבוהה. אתגרו את החברה ושאלו מהי תוספת המחיר עבור חברה הממוקמת לגובה בבניין, והאם יש שינוי כאשר אין מעלית בבניין. יש להשוות נתונים אלו עם כמה שיותר חברות עד למציאת חברה זולה. מצאתם אותה? אל תמהרו עדיין לשכור.
בדקו האם לחברה - מוניטין, ידע וניסיון
חברות רבות מעדיפות להוריד מחירים כדי למקסם עבודה ולא בשל צבירת שם והצטיינות יתרה. יש לוודא שזה לא המקרה: יש לוודא שהחברה מבצעת את תפקידה בצורה הטובה ביותר על פי עדויות של לקוחות אחרים שנמנים עם "משפחתה" העסקית. במילים אחרות – התייעצות עם לקוחות אחרים פותחת לכם צוהר האם באמת מדובר בחברה טובה, על אף המחיר הזול שהיא גובה, או בחברה שאינה בטוחה בביצועיה. בדרך כלל, חברות שמציעות מההתחלה מחיר נמוך משמעותית ביחס לנעשה בשוק האזורי, הן חברות שמומלץ לחשוד בהן שהן אינן עובדות באופן מקצועי ומספק, ועל כן – להתייעץ לגביהן עם לקוחות מן העבר הקרוב והרחוק בטרם מחליטים להשכיר את שירותיהן.