דף הבית

 
 
 
   
 
טיסנים על שלט להרכבה עצמית

טיסנים על שלט להרכבה עצמית טיסנים על שלט להרכבה עצמית הנם מתנות שנושאות עמן אתגר כפול: אתם נדרשים גם להרכיב את הטיסן וגם להטיס אותו. היל


פורסם: 7/14/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ילדים
טיסנים על שלט להרכבה עצמית
 
טיסנים על שלט להרכבה עצמית הינם מתנות שנושאות עמן אתגר כפול: אתם נדרשים גם להרכיב את הטיסן וגם להטיס אותו. הילד שלכם, בייחד אתכם, יזכה לחוויה משפחתית בלתי נשכחת, במסגרתה גם תרכיבו את המוצר, וגם הילד שלכם יוכל ליהנות ממנו לאחר מכן ולזכור שהוא זה שבנה אותו.
 
החוויה שבהרכבה
 
ההרכבה, המתבצעת באמצעות הברגה קלה של חלקי מוטות קרבון ודחיסתם לתוך חלקים אחרים על פי הוראות היצרן, ולעתים שימוש בדבק שמסופק בערכה – יוצרת אתגר רב גוני עבור הילד שלכם – אתגר המאפשר לו ליהנות ממוצר איכותי לא רק בתוצר הסופי שלו אלא גם בדרך להשיג אותו באמצעות מלאכת ההרכבה. לידיעה, במסגרות איכותיות בהמשך חייו – למשל בקורס טייס, ישנם מבחני הרכבה של מכונות מורכבות, וזו יכולה להיות הכנה מצוינת בגיל צעיר. מעבר לכך, הרכבת חפצים היא כלי פדגוגי לפיתוח החשיבה והעצמתה גם בתחומים אחרים.
 
הניסיון הראשון לאחר ההרכבה
 
הניסיון הראשון לאחר ההרכבה הוא החוויה מספר אחת עבור הילד שלכם. כעת הוא מרגיש שהמוצר שלו במאת האחוזים לאחר שסיים להרכיב אותו, ונסיעת המבחן הראשונה יוצאת לדרך. אין כמו נסיעת מבחן מאין זו על מנת לאפשר לילד גם ליהנות מהמוצר שהרכיב, וגם להבין את הבסיס להפעלת כלי טייס גם בחיים האמתיים: כיצד עובד מנוע, מדוע יש צורך לצדד צידודים חדים לפעמים, ומדוע לנחות זה יותר קשה מלהמריא בכל כלי טייס מטיסן ועד מסוק.
 
העצמת החוויה המשפחתית
 
ברי, אפוא, שילד בגיל 7-10 לא באמת יכול להרכיב לבד טיסן, וזה גם לא מומלץ – שכן שימוש בדבק חם לא בטיחותי עבור ילד בגיל זה. לכן, הרכבה יחד עם בני המשפחה המבוגרים היא הצעד הנכון גם פדגוגית וגם בטיחותית. את המהלכים המסוכנים, עם הדבק, אתם תבצעו עבורו, והוא יבצע את המשימות הקלות יותר.
 
מתנה עמידה לאורך שנים
 
על אף שזה מוצר להרכבה, עמידות המוצר אינה מוטלת בספק: הוא יכול להישאר שלם למשך שנים רבות, ולספק חוויה בלתי נשכחת עבור הילד. זאת בשונה ממוצרי הרכבה אחרים שיש סיכוי שהפלסטיק שלהם יישבר מהר או חלילה יתעקם. כאן מדובר במוצר קשיח ועמיד שנועד לשרת את הילד שלכם לאורך שנים.