דף הבית

 
 
 
   
 
טרייד אין במחיר משתלם

טרייד אין במחיר משתלם טרייד אין הוא מבצע אותו מציעים מדי פעם בפעם סוכניות רכב שונות. העקרון העומד מאחורי המבצעים של טרייד אין הוא גם שהל

פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית רכב
טרייד אין במחיר משתלם
 
טרייד אין הוא מבצע אותו מציעים מדי פעם בפעם סוכניות רכב שונות. העקרון העומד מאחורי המבצעים של טרייד אין הוא גם שהלקוח ייהנה מהמבצע וגם סוכנות הרכב תהנה מהמבצע. במבצעי טרייד אין הלקוח יכול להביא לסוכנות הרכב את רכבו ולקנות בתנאים מוזלים או בסוג מסוים של הנחה משמעותית רכב חדש ואחר. ישנם לעתים תנאים למבצע של טרייד אין בו במסגרת המבצע ניתן להחליף רק רכבים מסוג מסוים כמו טויוטה, מאזדה או פורד ורק משנים מסוימות למשל משנת אלפיים עד שנת אלפיים ושבע. סוכנויות הרכב יכולות למכור את הרכבים שהביאו אליהם כרכבים יד שנייה ולעתים גם יכולות למכור את הרכיבים החליפיים חזרה אל היצרן.
 
מבצע טרייד אין הוא מבצע נפוץ שבאמצעותו מפתות סוכנויות הרכב השונות לקוחות חדשים שיגיעו אליהן. הם יודעים שאנשים רבים אינם רוצים לקנות רכב חדש משום שיש להם כבר רכב, משום שהם מעדיפים לקנות רכב משומש, משום שאין להם מספיק כסף לקנות רכב חדש וכן הלאה. מבצע טרייד אין למעשה מאפשר ללקוחות שונים להשיג רכב חדש בתנאים שונים המיוחדים להם. כמובן שלא תמיד כל מבצעי ההחלפה או באנגלית: טרייד אין משתלמים אבל אין ספק שהם זוכים לפופולאריות רבה. אחת העובדות המוכיחות זו היא שסוכנויות הרכב ממשיכים לצאת במבצעים של טרייד אין בתנאים שונים.
 
טרייד אין ניתן לעשות בסוכניות רכב שונות. כאמור, זהו לרוב מבצע בו יוצאים סוכנויות הרכב מפעם לפעם. כמובן שיש אנשים בעלי רכבים שמשתלם להם לעתים מאוד לבצע טרייד אין אצל סוכניות הרכב וישנם מקרים ובעלי רכב הם לא משתלם כלל לבצע טרייד אין. אם כן, מומלץ לברר את כל הפרטים ואת כל האותיות הקטנות בחוזה לפני שמחליטים לגשת לאחת מסוכנויות הרכב אשר מציעות את המבצע הזה ולבצע טרייד אין.