דף הבית

 
 
 
   
 
יהלומים - כל המידע

יהלומים - כל המידע כשחושבים על יהלומים חושבים מיד על משפטה המפורסם של הזמרת והשחקנית מרילין מונרו - יהלומים הם חברה הטובה של האישה. המשפ

פורסם: 11/2/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית אופנה
יהלומים - כל המידע
 
כשחושבים על יהלומים חושבים מיד על משפטה המפורסם של הזמרת והשחקנית מרילין מונרו - יהלומים הם חברה הטובה של האישה. המשפט הזה התפרסם כל כך והוא הפך לסלוגן במסעי פרסום רבים ושונים לאותם אבנים יהלומים. אך כיום לא רק נשים לובשות יהלומים. גברים רבים אוהבים גם הם יהלומים, כשהתכשיט העיקרי שניתן לראות על גברים בכל הנוגע אל יהלומים הוא עגילים. עגילי יהלומים אצל גברים, בעיקר אצל הראפרים בארצות הברית הם מחזה נפוץ.
אך אם נחזור אל מדינתנו, אכן הנשים הן קהל היעד העיקרי למכירת יהלומים. יהלומים אינם מגיעים רק בעגילים או שרשראות. כיום משובצים אבני יהלומים גם בשעונים, כלי נוי ועוד. היהלום הקלאסי ביותר הוא זה שניתן בטבעת אירוסין. אצלנו נהוג להעניק טבעת אירוסין מרשימה ובשלב החתונה עצמה מעניקים טבעת נוספת. טבעת אירוסין לרוב משובצת אבני יהלומים או לפחות ביהלום אחד.
 
תכשיטים בכלל, ויהלומים בפרט הם למעשה עדות למעמד שבו אתם נמצאים. כל אחד רוצה להשוויץ עם התכשיטים המיוחדים שלו, ובאירועים מיוחדים נשים מוציאות את מיטב תכשיטהן כדי לנצנץ ולסנוור.
תכשיטים אכן יכולים לשפר את ההופעה של האישה וגם אם היא לבושה באופן פשוט וצנוע - התכשיטים יכולים לשפר כל הופעה. אם יש לך תכשיטים רבים עדיף שהלבוש יהיה פשוט ולא רועש מדי. אין ספק שיותר מדי תכשיטים זה לא ממש מחמיא. חשוב מאוד ללבוש אותם בטוב טעם. ללא ספק ניתן לומר בעניין זה כי כל המוסיף גורע.
 
האמת היא כי את כל מושגי היופי שלנו אנו לומדים בעצם מפירסום ושיווק. מי אמר שיהלומים הם דבר יפה? מרילין מונרו ושאר דוגמניות יפהפיות. מי קובע את המודה בבגדים? שחקניות ודוגמניות מפורסמות. למעשה מעניין היה לבחון כיצד היינו נראים אילולא היו אומרים לנו איך כדאי לנו להיראות.