דף הבית

 
 
 
   
 
כל הפתרונות לנשירת שיער

כל הפתרונות לנשירת שיער נשירת שיער הינה בעיה אסתטית של ממש הן אצל גברים והן אצל נשים אשר יכולה לגרום לאי-נעימות רבה. כמו כן, נשירת שיער הי


פורסם: 8/2/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקה

כל הפתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער הינה בעיה אסתטית של ממש הן אצל גברים והן אצל נשים אשר יכולה לגרום לאי-נעימות רבה. כמו כן, נשירת שיער הינה בעיה אסתטית מה שיכול לפגוע בדימוי העצמי ובבטחון העצמי. בדרך-כלל נשירת שיער היא תוצאה של בעיה בריאותית כלשהי. במקרים אחרים נישרת שיער נגרמת כתוצאה מתורשה ובמקרים אחרים נשירת שיער היא תופעת לוואי של טיפול כימותרפי נגד סרטן. כך או כך כל אלה הסובלים מבעיות נשירה רוצים לאתר את מקור הבעיה וחשוב מכך - לטפל בבעיה של נשירת שיער כדי למנוע התקרחות. נשים וגברים לעתים לובשים פאות או כובעים כדי להסתיר את העובדה שהם סובלים מנשירת שיער מוגזמת.

נשירת שיער, כאמור, היא בעיה של ממש לאלו הסובלים מכך. לכן ישנם מספר פתרונות שאלו הסובלים מבעיה זו יכולים לנסות. פתרון ראשון לבעיה של נשירת שיער הוא שינוי הדיאטה. כלומר, שינוי תזונתי מקיף. לעתים נשירה של שיער כמו גם ציפורניים חלשון הם תסמינים המעידים על תזונה לקויה וחלקית. שיפור התזונה ולקיחת תוספי תזונה שונים יכולים למנוע או לפחות להפחית את נשירת השיער. פתרון נוסף לבעיה של נשירת שיער הוא השתלת שיער. השתלת שיער ניתן לעשות במכוני קוסמטיקה שונים. הבעיה היא שהשיער המושתל לא תמיד נראה טבעי ולעא רבים בוחרים בפתרון זה, אשר פופולארי יותר בקרב גברים מאשר בקרב נשים.
 
נשירת שיער היא בעיה שחברות קוסמטיקה ותרופות שונות ניסו למצוא לה פתרון. ישנם תכשירי קוסמטיקה מסוימים אשר אמורים למנוע או להפחית נשירת שיער. בין מוצרי קוסמטיקה אלו ניתן למצוא סוגי שמפו שונים, תרסיסים, מסיכות לשיער ומוצרים נוספים. אנשים אשר סובלים מבעיה של נשירת שיער מנסים בדרך-כלל סוגים רבים של תכשירים. חלק מן התכשירים יעילים יותר וחלק יעילים פחות או אינם יעילים כלל נגד נשירת שיער.