דף הבית

 
 
 
   
 
לימודי קוסמטיקה פרא רפואית

קוסמטיקאית פרא רפואית מבוקשת היום בקרב הרבה נשים, היות והוא שונה ומקיף יותר מאשר מקצוע הקוסמטיקה הידוע לכולנו עד כה. לימודי קוסמטיקה רפואית,


פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקה
קוסמטיקאית פרא רפואית מבוקשת היום בקרב הרבה נשים, היות והוא שונה ומקיף יותר מאשר מקצוע הקוסמטיקה הידוע לכולנו עד כה. לימודי קוסמטיקה רפואית, מציעים לימודים מקיפים ומעמיקים יותר בתחום  הרפואה הקוסמטית. יש שוני והבדל רב בין שתי המקצועות. הקוסמטיקאית הפרא רפואית יודעת לאבחן בעיות של עור מורכבות יותר כמו צלקות הנגרמות מאקנה, טיפולי פיגמנטציה כמו כתמים בהירי או כהים בעור הפנים ועוד.  הקוסמטיקאית הפרא רפואית, יכולה לבצע שורה של טיפולים כמו טיפולים גם למניעת הזדקנות העור שאינה מצריכה פעולה כירורגית ופולשנית אלא באמצעו חומרים ומכשור משוכלל. ישנם טיפולים עמוקים ומורכבים יותר כמו למשל פילינג עמוק, שרק רופא עור או קוסמטיקאית פרא רפואית יכולים לבצע.
 
טיפולים נוספים הנלמדים בלימודי קוסמטיקה פרא רפואית
 
באמצעות לימודי קוסמטיקה פרא רפואית, ניתן גם לשקם את עור הפנים לאחר ניתוחים פלסטיים., וללמוד לבצע טיפולים נוספים כמו הכנת העטר לקראת מתיחת העור באמצעות ניתוחים פלסטיים. יש היום טיפולים שונים כמו העלמת קמטים באמצעות חומרים רפואיים לעור שהם מרוכזים יותר מכל הקרמים השונים שאנו מכירים היות והם מרוכזים יותר ועל החומרים הללו ושימושים לומדים ע"י לימודי קוסמטיקה פרא רפואית.  הרבה נשים היום מעדיפות לפנות לטיפולי קוסמטיקאיות פרא רפואיות על מנת לא לבצע טיפולים פולשניים בעור הפנים כמו ניתוחים פלסטיים ולכן מקצוע זה הפך להיות מבוקש ביותר וכן, לימודי קוסמטיקה פרא רפואית. יש היום הרבה קוסמטיקאיות שלומדות את המקצוע והן בעצם אלה שיכולות  ללמוד לימודי קוסמטיקה פרא רפואית היות ונדרש ידע וניסיון בקוסמטיקה על מנת ללמוד קוסמטיקה פרא רפואית.
 
קוסמטיקה פרא רפואית – השפעה ארוכת טווח
 
הקוסמטיקה הפרא רפואית, מושפעת ממחקרים כמו הזדקנות העור, ביוטכנולוגיה ותחומים רפואיים וכימיים אחרים הנלמדים בלימודים אלה. טיפולים המבוצעים באמצעות קוסמטיקה פרא רפואית הם טיפולים המשפיעים לטווח הארוך. בלימודי קוסמטיקה פרא רפואית התלמידים יקבלו כלם והבנה עמוקה יותר של פעילות העור ואת שאר מערכות הגוף שמשפיעות במישרין על עור הפנים.  באמצעות טיפולים של קוסמטיקה פרא רפואית, ניתן לשפר באופן ניכר את עור הפנים ולמנוע את הזדקנותו  מבלי להזדקק למנתח פלסטי, דבר שחוסך להרבה נשים כסף רב.