דף הבית

 
 
 
   
 
מוצרים משלימים ותאורה

מוצרים משלימים ותאורה ידוע כי אין כמו מוצרים משלימים לבית ומוצרי תאורה מפוארים המסופקים לצורכי מגורים – על מנת להגשים עיצוב בוטיק


פורסם: 8/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ילדים
מוצרים משלימים ותאורה
 
ידוע כי אין כמו מוצרים משלימים לבית ומוצרי תאורה מפוארים המסופקים לצורכי מגורים – על מנת להגשים עיצוב בוטיק בבית שלכם. לעתים, בחברות ריהוט חדר ילדים ממליצים על אותם מוצרים נלווים על מנת לחדד את העיצוב, ולא בהכרח על קניית ספה או מזנון חדש. מי הם אותם מוצרים משלימים ורכיבי תאורה אשר יכולים להגשים לכם חלום עיצובי בחדר הילדים מבלי להתאמץ?
 
אהילים למנורות
 
אהילים הם אותם כיסויי מנורות אשר ניתן לדפן באמצעותם את גוף המנורה שלכם ולהפוך אותו לססגוני. לא נדרש ידע טכני, לא נדרשת אפילו הברגה מינימלית: רק להניח על נורת הליבה ולהדליק. האהיל עשוי מבד עמיד בשפע צורות ועיצובים לבחירה אישית.
 
מנורות לילה מעוצבות
 
אלו הן מנורות המשמשות גם כנוריות צד למקלחות ושירותים, וגם כמנורות לילה לחדר ילדים לפני השינה. ישנן מנורות לילה קטנות ואינטימיות לצד מנורות מעט יותר בולטות במרחב. חשוב לרכוש מנורות בהתאם לאופי החדר שלכם, לא להתפשר על איכות ובוודאי שלא על עיצוב ומראה. חשוב מאד גם לתת יחס לעיצוב ביחס למראה הבית או החדר אותו מעצבים לפני שמתרשמים מהמראה של גוף המנורה לבדו.
 
שידות אחסון עם הגבהה
 
שידות אשר בנויות לגובה ומשמשות גם להגבהת חפצים שדורשים הגבהה, כמו למשל מסך פלסמה, וגם על מנת להגביה מחדש את אותם מוצרים ולהפכם לבולטים יותר בתוך הבית. שידות האחסון הללו עשויות בדרך כלל מאלומיניום או מעץ עם ציפוי אלומיניום כפרזול.
 
מדפי קיר עם תושבות קלות לקידוח
 
ניתן לרכוש מדפים משלימים לחדרי ילדים שהתקנתם קלה בהרבה ממדפי הקידוח הישיר. אלו מדפים אשר במקום לקדוח אותם, קודחים תושבת, מציבים בתוכה את המדף, ונוצרים. כך, מתאפשרת גם עמידות וגם קלות רבה בהתקנה אשר כמוה לא תמצאו במדפי קידוח ישיר.
 
התקנת דימר
 
דימר הוא מפסק שמעמעם את עוצמת האור: מגביר ומחליש אותה – ממש כמו שמגבירים ומחלישים רדיו במכונית עם ציר סיבוב. ניתן להתקין דימר בחדרי ילדים על ידי חשמלאי מוסמך ולהפוך מנורה שלכם למנורה מדורגת אם היא עובדת על נורות דימר, כמובן. הדבר יאפשר אור בעוצמות שונות, ועל כן יספק גם חוויה עיצובית וגם חוויה פונקציונלית נדירה באיכותה ועוצמתה הלכה למעשה, כפי שתוכלו להיווכח.