דף הבית

 
 
 
   
 
מזרונים אורטופדיים - השוואת מחירים

מזרונים אורטופדיים - השוואת מחירים על מנת לרכוש מזרונים אורטופדיים כנדרש – חשוב מאד להקפיד על מספר כללי אצבע שיפורטו להלן. אי ציות


פורסם: 12/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב
מזרונים אורטופדיים - השוואת מחירים
 
על מנת לרכוש מזרונים אורטופדיים כנדרש למיטות מתכווננות  – חשוב מאד להקפיד על מספר כללי אצבע שיפורטו להלן. אי ציות לאותם כללים בהכרח יחשוף אתכם לליקויים חמורים שעלולים להעיב על השינה שלכם, ואובדן שונה ברמה הנדרשת זה לא משהו שמומלץ לכם להיכנס אליו או אפילו להתחיל לחשוב בכיוון שלו, בשל כך שהבעיה היא לא רק בשינה אלא גם ובעיקר במה שקורה אחר כך: קמים עם כאב ראש, אפוצים ועייפים, והתנהלות כזו באופן ממושך יכולה גם לדרדר את מצבכם הרפואי ואפילו לגרום לכם לעלות במשקל, ולפתח נטייה להשמנה גם אם לא הייתה לכם בעבר. לכן, חשוב מאד להקפיד על זהותו של המזרון על פי הכללים הבאים.
 
עשוי מחומר סטרילי ומוגן
 
על המזרון להיות חסין אש, ומצויד בחומרים נגד זיהומי-מזרון: עובש והיווצרות פטרת בעיקר שעלולים לאפיין מזרונים לא מוגנים ולא מקצועיים.
 
עשוי מחומרי איכות מקצועיים מקובלים
 
שני חומרי הייצור העיקריים בימינו הם ויסקו ג'ל ולטקס. הויסקו ג'ל הוא ג'ל שפותח בארה"ב במעבדות של סוכנות החלל נאס"א, והוא רגיש לחום ולמשקל – בדיוק התכונות שהאדם מקרין למזרון. הרגישות מתבטאת בשינוי הצורה שלו, מה שמספק יציבות מקסימלית לכל שוכב, ומעניק הרגשת עמידות ללא מגבלה. לעומתו, לטקס הוא חומר שמקורו בעץ הגומי, והוא מצטיין במיוחד בדחיית כל סממן הכי קטן של אבק, בוודאי – של קרדית האבק. על כן, מזרון זה יהיה מצוין במיוחד לחולי אסטמה הסובלים עקב חשיפה לאבק.
 
מגובה באחריות ל- 5 שנים לפחות
 
מזרון טוב חייב להיות מגובה ב- 5 שנות אחריות לפחות. תווית עם אחריות מופחתת מכך למעשה מציינת כי היצרן לא ייקח אחריות על מוצר שהוא יודע שהוא לא טוב (או פחות טוב) מה שמתבטא כמובן בשינה באיכות לא טובה, ולכן – לא חשוב מה הסיבה – לא צריך בכלל להסתכל על מזרון שיש לו פחות מ- 5 שנות אחריות.
 
כיצד נדע איפה בכל זאת ניתן לרכוש את מזרוני האיכות הללו בזול?
 
בדרך כלל, אצל יצרן המזרונים – בחנות המפעל שלו – תוכלו להיות נגישים למחירים הטובים ביותר. לעתים, יוצא היצרן במהלכי שיווק או מעדיף לשרת לקוחות מאשר לטפל בחדשים, ואז הוא מפנה אותם לחנויות יבואן על ידי מתן מחירים טובים יותר – להם. לכן לא צריך להסיק מסקנות לגבי מחירי היצרן טרם בודקים אצל היבואנים.