דף הבית

 
 
 
   
 
מכונות כביסה לבית - טיפים לרכישה

מכונות כביסה לבית - טיפים לרכישה מכונות כביסה הן אחד המכשירים בבית שמלווים אותנו באופן יומיומי ואנחנו לא יכולים לדמין את חיינו בלעדיהם. אם

פורסם: 7/14/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ניקיון

מכונות כביסה לבית - טיפים לרכישה

מכונות כביסה הן אחד המכשירים בבית שמלווים אותנו באופן יומיומי ואנחנו לא יכולים לדמין את חיינו בלעדיהם. אם בעבר היו הנשים הולכות לנהר וחובטות עם אבן בבגדים ובשנים מאוחרות יותר מרתיחות את הכביסה על פתיליה בצורה שנדמה כאילו הן מבשלות את הבגדים היום כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את הבגדים לתוך מכונות כביסה להכניס את הטבליה או האבקה החביבה עליכם, ללחוץ על הכפתור ולחזור כאשר התכנית תסתיים כדי לתלות את הכביסה או להעביר אותה למכונת הייבוש. מכונות כביסה מייעלות את הזמן שלנו ואת איכות החיים שלנו. מכונות כביסה צריכות להתאים לנו. זה נשמע מצחיק אבל זה נכון. אם אנחנו לא יכולים להתכפף מכונות כביסה עם פתח קדמי לא יכולות להתאים לנו, אם יש לנו משפחה גדולה מכונות כביסה קטנות לא יתאימו לנו וכדומה. אז כאשר אנחנו עומדים לרכוש מכונות כביסה כדאי שנתייחס למספר גורמים.

אם אנחנו מתכוונים לרכוש מכונות כביסה וגם מייבשי כביסה ומרפסת השירות שלנו קטנה ואנחנו מתכוונים להציב את המכשירים אחד על השני, כדאי יהיה לקנות מכונות כביסה בעלות פתח קדמי. כמו כן כדאי לפני הרכישה למדוד היטב כדי לוודא שדלת מכונת הכביסה אכן תפתח בקלות ובצורה נוחה. אחד הפרמטרים החשובים ברכישת מכונות כביסה היא דירוג האנרגיה שלהן.  דירוג A הוא הדירוג הטוב והחסכוני ביותר גם עבור מכונות כביסה ומכשירי חשמל  בכלל. חסכון נוסף הוא חסכון במים, שחשוב מאד במדינה שלנו ולכן מכונות כביסה שבהן יש אפשרות של חצי כמות חסכוניות שכן כאשר רק חצי מהמכונה מלאה יעשה שימוש רק במחצית מכמות המים. 

מכונות כביסה מציעות היום תכניות כביסה רבות ביניהן תכניות לכביסה מאד מלוכלכת, תכניות לבדים עדינים, תכניות מהירות ועוד. כמו כן מכונות כביסה מאפשרות בחירה של מהירות הסחיטה.