דף הבית

 
 
 
   
 
מכוני הרזיה מקצועיים

מכוני הרזיה מקצועיים אנחנו חיים בעולם אשר המראה החיצוני, לצערנו, קובע את רוב הכללים. זהו עולם שבו מספיק להיות יפה כדי להשיג ולו חלק קטן

פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית כושר ובריאות
מכוני הרזיה מקצועיים
 
אנחנו חיים בעולם אשר המראה החיצוני, לצערנו, קובע את רוב הכללים. זהו עולם שבו מספיק להיות יפה כדי להשיג ולו חלק קטן מדברים אשר בנאדם לא יפה, או שמן, צריך להתאמץ מאוד כדי להשיג. אנשים רבים שהם כבדי משקל מתמודדים מדי יום עם הערות או מבטים מוזרים, ורובם מוכנים לעשות הכל כדי להוריד במשקל ולהרזות. בהתאם לצורך הזה, קמו עשרות מכוני הרזיה ברחבי הארץ ואלפי מכוני הרזיה ברחבי העולם.
 
מכוני הרזיה פועלים במגוון שיטות שונות, שכן אין רק דרך אחת להוריד במשקל למרות קיומם של שני כללי היסוד שכל מכוני הרזיה פועלים לפיהם – שמירה על תזונה נכונה ובריאה ועשיית פעילות ספורטיבית רבה ככל הניתן. אחת משיטות העבודה הפופולאריות שצברו תאוצה בקרב מכוני הרזיה היא שיטת שומרי המשקל. בשיטה זו, מכוני הרזיה מקיימים למעשה מפגשים קבוצתיים, שבהם היחיד מספר לכל הקבוצה מה הוא רוצה להשיג במסגרת הפעילות אצל מכוני הרזיה ועם אילו קשיים עליו להתמודד. הקונספציה הזו של קיום מפגשים קבוצתיים במסגרת מכוני הרזיה יוצאת מנקודת הנחה שקבוצה קל יותר להתמודד עם בעיות משותפות מאשר כיחיד.
 
היעילות של העבודה הקבוצתית במסגרת מכוני הרזיה באה לידי ביטוי בעיקר כאשר שוקלים כל משתתף. השקילה נגלית לעיני כל, והעובדה שכל משתתף יודע שגם חבריו לקבוצה יראו את התוצאות, אמורה לדרבן אותו עוד יותר ולהעניק לו מוטיבציה להצליח בתכנית אשר מכוני הרזיה הציבו לו.
 
שיטת עבודה פופולארית נוספת בקרב מכוני הרזיה היא שיטת הנקודות. לפי שיטה זו לכל מזון יש ערך נקודתי כאשר לכל משתתף יש סכום נקודות שאסור לו לעבור מדי יום. למשל, אם התקציב הוא 20 נקודות, ומנה כמו שניצל היא 12 נקודות, אז יש לחשב את כל הארוחות בהתאם לתקציב הנקודות מדי יום.