דף הבית

 
 
 
   
 
מכונת קפה לעסק

מכונת קפה לעסק כאשר יש לכם עסק הפועל מתוך משרד חיצוני שאינו הבית שלכם, מאד מומלץ למקם שם מכונת קפה לעסק. בין אם אתם המועסקים היחידים בעסק,


פורסם: 9/12/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית עסקים

מכונת קפה לעסק

כאשר יש לכם עסק הפועל מתוך משרד חיצוני שאינו הבית שלכם, מאד מומלץ למקם שם מכונת קפה לעסק. בין אם אתם המועסקים היחידים בעסק, ובין אם יש לכם עובדים, והמשרד נחשב גדול/בינוני, מאד מומלץ שיהיה מזנון קפה משרדי אשר בו אתם והעובדים תוכלו להכין את משקאות הקפה האהובים עליכם. בשל העבודה הרבה ומעט זמן פנוי, חשוב לבחור במכונת קפה יעילה, כזו שיכולה לייצר קפה מסעדות איכותי בפרק זמן קצר מאד.

מכונת קפה לעסק

מהי מכונה יעילה: האם היעילות מגיעה על חשבון האיכות?

מכונת קפה יעילה היא מכונה אשר הקפה מיוצר בה בתהליכים אוטומטיים, כאלו שלא מצריכים ערבוב או הכנה פיזית אחרת שנעשית בידיים. חלק מאותם מכונות פועלות כך שבתחילת תקופת המסחר ממלאים אותן באבקות קפה שונות, ומאותו רגע הקפה מיוצר באוטומציה. סוג אחר של מכונות הוא מכונות להכנת קפה באמצעות קפסולות. בסוג זה של מכונות יש להזין את האבקה בעצמכם מתוך ניילון קטן שבתוכו היא נמצאת. ניילון זה נקרא קפסולה, והוא מספיק להכנת כוס קפה בדידה. בדרך זו, הקפה מיוצר על אוטומט וגם בחסכנות: מי שמעוניין בקפה צריך לבוא למכונה עם קפסולה. מכונות אלה לא פוגמות בטעמו של הקפה, ההיפך הוא הנכון: מי שלא עוסק במסעדנות ובהכנת קפה מקצועית יכול לקבל תוצר מקצועי ברמה זהה. בבתי קפה, עובדים מקצועיים עובדים עם מכונות ידניות כי לכל בית קפה יש את הטאץ' הקטן שלו והדרך הייחודית שלו לפרש טעם של קפה, אבל בממוצע, זה מאד קרוב למה שמופק במכונת 'קפה אוטומטית או מבוססת-קפסולות.

מה נדרש בשביל להתאים את מכונת הקפה לבית העסק?

אפשר לקבל הדגמה מטעם חברת מכונות הקפה, שתציג כמה מכשירי קפה פוטנציאליים, ותדגים את כל הפונקציות שלהם. אנו ממליצים לבחון את המכונה בהתאם להוואי העסקי. אם בית העסק שלכם מאד קטן, מכונת קפה קטנה היא כל מה שאתם צריכים: השאר זה בונוס. אם המשרד גדול, גודל המכונה ישנה משמעות על מנת שהיא תוכל לספק קפה לכל מכלול העובדים. מומלץ. להצטייד בנתון מספר הנוכחים היומי במשרד על מנת להתאים מכונת קפה לעסק בצורה טובה. בדרך זו, תוכלו להשתמש בה בקלות תוך הקצעת משאבי קפה בחוכמה.