דף הבית

 
 
 
   
 
מלון בוטיק במרכז לפינוק זוגי

מלון בוטיק במרכז לפינוק זוגי כיצד נבחר מלון בוטיק במרכז הארץ? איך נדע שהמלון מתאים לצרכים שלנו? אזור המרכז מספק לתייריו עשרות עד מאות מל

פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית מלונות
מלון בוטיק במרכז לפינוק זוגי
 
כיצד נבחר מלון בוטיק במרכז הארץ? איך נדע שהמלון מתאים לצרכים שלנו? אזור המרכז מספק לתייריו עשרות עד מאות מלונות בהם יוכלו להתאכסן. בדיקתם מכילה שיטה בדוקה – שהליכה לפיה תוודא שמדובר במלון שמתאים מאד למה שאתם מחפשים. חוסר שיטתיות בבדיקה עלולה להביא אתכם למלון שמאפייניו אינם מתיישבים עם הציפיות שלכם, ולא כל מה שמובן מאליו הוא בהכרח מצוי כפי שעולם התיירות מוכיח לנו כל פעם מחדש. לכן, התחקו אחר מושאי בדיקה אלו ותזכו למלון אשר יסייע לכם להגשים חופשה חלומית של ממש.
 
בדקו מהם שירותי הקבלה של המלון
 
האם מדובר בשירותים שהם 24 שעות? אם לא, האם הם זמינים רוב הזמן? חשוב לוודא שהדלפק שירותי וזמין עבורכם כמה שיותר. איכותו של דלפק מתבטאת בפקידיו וביכולת לספק לכם מענה מעשי או טלפוני לבעיותיכם, שירותי קונסייג' לאספקת מפות ועזרי תיירות, שירותי BELL BOY לסחיבת הציוד שלכם לחדר, ועוד מגוון נושאים הקשורים לתחום הקבלה.
 
בדקו מאפיינים שונים בלובי המלון
 
האם הלובי מכיל קנטינות ובארים שונים בהם ניתן לשבת, חדר עסקים להקרנת מצגות – במידה וזו חופשה עסקית? כדאי להכיר מה בדיוק יש בלובי המלון על מנת שתוכלו לצפות בדיוק למה שתכננתם, ולא להיות מאוכזבים מאבזור דל מדי בלובי.
 
זמינות החנייה במלון
 
באזור המרכז נושא החנייה הוא נושא רגיש ולא תמיד יציב. חשוב לוודא שיש חנייה בתוך המלון, ואם לא בתוכו – בקרבתו. אזור המרכז ידוע כאזור עם בעיות חנייה, ולכן מומלץ לכם לוודא שיש לכם מקום חנייה שמור על מנת שתוכלו ליהנות מהחופשה, ולא לייצר רגעי מתח בהם תחפשו אחר מקום חנייה קרוב למלונכם.
 
ארוחת בוקר במלון
 
בדקו האם ארוחת הבוקר כלולה במחיר ללילה, או בתוספת תשלום. במידה והיא כלולה ואינכם מכירים היטב את מחירי האזור, כדאי לערוך בדיקה שתוודא כי מחיר החדר שלכם פרופורציונלי למה שאתם מקבלים, ולא חורג יתר על המידה בגין הטבת ארוחת הבוקר שקיבלתם.
 
שירותי ספורט ובריכה
 
כדאי לוודא שבמלון יש מתקני ספורט, חדרי כושר, ספא, ג'קוזי ובריכת שחייה מחוממת או תחת כיפת השמים. מתקני בריאות וספורט מהווים תוספת ברוכה לשיפור וחידוד חופשתכם.