דף הבית

 
 
 
   
 
מלונות בוטיק בצפון במחיר משתלם

מלונות בוטיק בצפון במחיר משתלם קיבלתם הצעת מחיר למלון בצפון? כיצד תדעו שהיא משתלמת לכם? אספנו עבורכם את כל המידע שצריך לבחון בטרם אישור


פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית מלונות
מלונות בוטיק בצפון במחיר משתלם
 
קיבלתם הצעת מחיר למלון בצפון? כיצד תדעו שהיא משתלמת לכם? אספנו עבורכם את כל המידע שצריך לבחון בטרם אישור החבילה על מנת להסיק האם המלון שלכם מצדיק את מחירו. המידע כולל פרטים על חדרי המלון, לובי המלון, ושירותים שונים שיש במלון. ווידוא פרטי מידע אלו גם יוודאו שהמחיר תואם לשווי העסקה וגם ישדרגו לכם את החופשה אל מעבר למה שציפיתם.
 
בדקו את השירות והקבלה בלובי
 
חשוב לבדוק שהקבלה מאוישת לפרק זמן נרחב משגרת היום, רצוי שיהיה 24 שעות. בנוסף, כדאי לבדוק שירותים שונים שמציע הלובי: סחיבת ציוד לחדר, WAKE UP CALL, קונסייג' לייעוץ וחלוקת מפות, ועוד. שירותים אלו – ככל שהם בתפוצה רחבה יותר מאפשרים לכם לצרוך יותר מידע על המלון והסביבה ולשדרג את תנאי השהות שלכם במלון.
 
ודאו שבמלון או בקרבתו ישנה ארוחת בוקר. בררו אם מדובר בהסדר B&B
 
הסדר B&B הינו הסדר לינה וארוחת בוקר, במסגרתו הארוחה כלולה במחיר ללילה. במידה והמלון שלכם כולל זאת, מוטב לבדוק מלונות אחרים בהם הדבר לא כלול, ולהשוות בין מחירי החדרים. במידה והחדר בו לא כלולה ארוחת בוקר זול משמעותית  - כדאי לשקול להירשם אליו, אך במידה והמחיר הוא רק במעט זול יותר – כדאי להוסיף בתעריף החופשה שלכם ולשדרג את הנגישות שלכם לארוחת בוקר כלולה.
 
מומלץ לברר מהם שירותי המלון וסביבתו
 
כדאי לוודא שבמלון ישנם שירותי בוטיק בתחום הספורט והבריאות: ספא, חדרי כושר, בריכות שחייה מחוממות או תחת כיפת השמים, ג'קוזי, ועוד. בנוסף, במידה ומטרת החופשה היא חופשה עסקית, כדאי לוודא שיש במלון חדר ממנו ניתן להקרין מצגות, ושיש גישה לאינטרנט בחדר למטרה זו.
 
בדיקת הנעשה בתוך החדר
 
בחדר מומלץ לוודא שקיימות כל אפשרויות התקשורת שלכם: אינטרנט בחדר, טלפון לקבלה ולקו חיצוני, טלוויזיה, וכד'. כדאי לוודא שחדר השינה לשביעות רצונכם מבחינת רווחה ונוחות, וכמוהו גם המקלחת בחדר. מרפסת שמש עם נוף חיצוני היא תוספת יפה ומפנקת לחדר. כדאי לוודא שבחדר ישנו מקרר שדה בו תוכלו לשמור מזון לעתיד, או ליהנות מהתכולה הקיימת בו.
 
מלון המכיל פרמטרים אלו יהווה עבורכם מלון בוטיק מתקדם לחופשה בצפון!