דף הבית

 
 
 
   
 
משלוח פרחים ייחודי למגוון אירועים שמחים

משלוח פרחים ייחודי למגוון אירועים שמחים כל אירוע ייחודי ומשמח זקוק לנוכחות של זרי פרחים להעשרתו ולהעמקת האינטימיות שלו. על אף כי תהליך ב


פורסם: 4/7/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים
משלוח פרחים ייחודי למגוון אירועים שמחים
 
כל אירוע ייחודי ומשמח זקוק לנוכחות של זרי פרחים ושירות השכרת ציוד לאירועים InGo להעשרת האירוע ולהעמקת האינטימיות שלו. על אף כי תהליך בחירת הפרחים לאירוע נראה פשוט – מדובר בנושא מורכב המצריך התבוננות מעמיקה וירידה לרזולוציות גדולות כדי להבין מהם הפרחים, מה הם מסמלים וכיצד יש לבחור אותם. בחלק מהתרבויות – הפרחים הם סגולה למזל, עתיד טוב וכד', ובחלקן – הם פשוט מסמלים כסמן סטטוס מכובד ותו לא: מי שיש לו פרחים באירוע נחשב כנראה לאדם ברמה גבוהה שכנראה תכנן אירוע שכדאי להיות בו, חושבים פרטים מציבורים לא מעטים. כמובן שישנם אלו שמבקשים לעטר את האירוע עם פרחים מטעמי עיצוב נטו. כך או כך, זו הדרך לבחור את זרי הפרחים לאירועים שלכם.
 
אפיינו את סוג האירוע
 
זר שאת או אתה מבקשים לקנות לכבוד מיצג של אומן – שבסופו כוונתכם היא לתת לו את הפרחים ייראה שונה מאירוע לאירוע. יש הבדל עצום בין לעשות זאת באירוע חי, בו האומן מנגן, שר או עוסק בפעילות ספורטיבית, לבין אירוע בו האומן לא מתאמץ תוך כדי התהוותו אלא רק לפני כן. למשל תערוכת ציורים או רישומים אומנותיים. סוג הזר שניתן, כמו גם אופן נתינתו שונים. בעוד אשר בהופעה חיה או מיצג ספורט מקובל לגשת לאומן המתאמץ ולמסור לו את הזר במעמד מחיאות הכפיים, בתערוכת ציורים מבצעים בדרך כלל משלוח לתערוכה, או מספקים את הזר באינטימיות – ולא במעמד ההמון כמו באירועי מוזיקה וספורט. כמובן שסוג הפרחים צריך להיראות שונה, אבל זה כבר תלוי בסוג הנקודתי של האירוע. קונצרט רוק אינו כקונצרט קלאסי ותערוכת קריקטורות אינה כתערוכת איורים אומנותיים סוריאליסטים. לכל אירוע ותערוכה מתאים זר אחר.
 
בחרו את הפרחים בהתאם לסוג האירוע
 
בחירת הפרחים, ככל שחנות הפרחים מצטיינת ומומלצת, צריכה להיות מגוונת ומרובה בכל סוגי האירועים. ניתן יהיה לבחור על פי טעמכם והטעם של מקבל-הזר מתוך מגוון רחב של סוגי פרחים, ניירות שזירה וחוטים מעוצבים להצבה בקדמת הזר.

ספקו את הפרחים כפי שלמדתם לעשות במדריך זה
 
מניסיון, אין דבר שיותר משמח אומן מלקבל פרחים ממעריץ, ולכן משלוח פרחים ייחודי למגוון אירועים שמחים יכול להוות נקודת ציון משמעותית ביחסיכם עמו. פרחים נהוגים להינתן גם באירועים שאינם אומנותיים אלא בעלי פן אישי כמו חתונות, חינות ושבתות-חתן. כמובן שקרוב אישי שלכם שקיבל מכם פרחים יהיה האדם המאושר ביותר, אולי חוץ מכם – כנותני הפרחים. בהצלחה!