דף הבית

 
 
 
   
 
ניתוח הקטנת חזה

ניתוח הקטנת חזה לא כולנו נולדנו עם הצורך העז לבלוט בחברה. כולנו רוצים לא להיעלם על הרקע ושישימו לב לעצמנו, אבל חלקנו לא נועדנו להיות במר

פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית נשים
ניתוח הקטנת חזה
 
לא כולנו נולדנו עם הצורך העז לבלוט בחברה. כולנו רוצים לא להיעלם על הרקע ושישימו לב לעצמנו, אבל חלקנו לא נועדנו להיות במרכז. אלא שלא נולדו להיות במרכז לרוב שואפים לתשומת לב מינימאלית שתופנה אליהן רק אחת לכמה זמן. זאת בניגוד גמור לאנשים שרעבים תמידית לכך שיראו אותנו ויקשיבו למילותיהם. לא ברור מאיזו קבוצה יש יותר אנשים, אך בגלל שאלה שמחפשים תשומת לב מדברים יותר, אז נראה שיש יותר מהם ולא מהביישנים, מאלה שנחבאים אל הכלים. נשים ששייכות לקבוצת הביישנים  אל הנוטים שלא לרצות לבלוט, מוצאות את הצורך הזה קשה להשגה אם הן ניחנו בחזה גדול ושופע. הן מוצאות את עצמן במרכז תשומת הלב בכל סביבה חברתית בה יש גברים ולו רק בגלל החזה הגדול שלהן. הן, חלקן, לא מרגישות נוח עם המעמד במרכז, כי אישיותן היא של כאלה בצד ולשם כך ישנו הפתרון של הקטנת חזה. הקטנת חזה לשם הקטנת הנוכחות בחברה.
 
הקטנת חזה אולי נשמעת דרסטית לחלק מן הקוראים, הרי לאלה שאוהבים להיות במרכז, אם היו נולדים אם גורם פיזי שתמיד מסית אליהם תשומת לב, הם היו שמחים עד השמיים, אז קשה להם לתפוס את הרצון לבצע הקטנת חזה כדי להעלים את מה שבעיניהם נחשב כיתרון. הקטנת חזה ממניעים של הקטנת נוכחות חברתית מתאימה לכאלה שקשה להן מאוד עם תשומת הלב הזו. תשומת לב שבאה ממקום מאוד שטחי ומושכת אליהם אנשים שהן לאו דווקא רוצות בקרבתן, אשר רק שם בגלל החזה ולא בגלל מי שהן. תשומת הלב הרבה הזו מיותרת ואף מפריעה למי שלא רעב אליה ולכן הקטנת חזה מתאימה מאוד כדי לפתור את הבעיה.
 
נשים שלא אוהבות להיות במרכז ובוחרות לשם כך בהקטנת חזה הן נשים שהביטחון שלהן לא רק שלא עולה בגלל היחס הרב שהן מקבלות, אלא אף יורד. ההערכה העצמית שלהן מדרדרת מטה ומטה מפני שהן יכולות, מרוב יחס לחזה, לחשוב שאין מי שמתעניין במי שהן, אלא רק במאפיינים הפיזיים שלהן. הקטנת חזה מיישרת קו בין הפנים לחוץ עבור נשים כאלו. הן תבלטנה בד' אמותיהן, בזכות עצמן ולא בגלל החזה הגדול, שהודות להקטנת חזה, כבר לא יהיה ויתפוס את אור הזרקורים.
 
הקטנת חזה, נשים בוחרות לעשות ממניעים רבים ושונים, אחד המניעים הוא חוסר נוחות עם החזה הגדול. לא כולנו נולדנו עם אישיות גדולה שמתאימה והולכת יד ביד עם חזה גדול. אלה שלא יכולות לבחור להתאים את החזה לאישיות, להקטין את הנוכחות שלהן בכל סביבה חברתית, על ידי ביצוע הקטנת חזה. הקטנת חזה תאפשר להן ליהנות סופסוף מחוץ שהולם אותן יותר.