דף הבית

 
 
 
   
 
ניתוח עפעפיים מקצועי

ניתוח עפעפיים מקצועי ניתוח עפעפיים, מאפשר תחושה צעירה והעלאת הביטחון העצמי האישי. אילו היינו דובי פנדה לא הייתה לנו בעיה עם העפעפיים

פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית נשים
ניתוח עפעפיים מקצועי
 
ניתוח עפעפיים, מאפשר תחושה צעירה והעלאת הביטחון העצמי האישי.
 
אילו היינו דובי פנדה לא הייתה לנו בעיה עם העפעפיים שלנו.. אך ישנם רבים שסובלים מעיגולים שחורים סביב העיניים באופן קבוע והם תמיד נראים עייפים למרות שאין זה כך על כן הם פונים לכיוון של ניתוח עפעפיים. ניתוח עפעפיים נועד לעזור לנו להיפטר מהעיגולים השחורים הקבועים כאמור, אך גם משקיות בעיניים, שקעים או עיניים שמוטות. ניתוח עפעפיים נועד לתקן את כל אלה.
למשל כאשר אצל הצעירים העפעף התחתון הוא בצורת סהר, אצל המבוגרים הוא מקבל צורה עגולה ולעיתים גורם לחשיפת יתר של החלק הלבן של העין, ככל שאנו מתבגרים נחלשים מבני הסחוס ששומרים על העפעף התחתון ולכן הוא "צונח" מטה, כאשר ניתוח עפעפיים נועד להסיר את עודפי העור והשומן ובו זמנית לחזק את מבני הסחוס כך למעשה כביכול מרימים את העפעפיים ומחזירים את צורתם הצעירה . כך גם שקיות בעיניים למשל הנובעות מנטייה גנטית או רפיון השכבה הפנימית שמתחת לשריר, אשר שומרת על שומן עמוק בארובת העין. כאשר היא נחלשת נוצר לעפעף התחתון בלט כאן ניתוח עפעפיים תורם גם כן, בניתוח זה כורתים את השומן הבולט מהעפעף התחתון או ש"מכניסים" אותו למקומו הטבעי מהדקים ותופרים  לדופן התחתון של ארובת העין.
 
הייתה לי מורה בביה"ס היסודי שהיו לה "רגלי עורב", זה בעצם הכינוי לקמטים הנוצרים בזווית החיצונית של העיניים עקב פעילות חוזרת ונשנית של השריר הטבעתי של העין, עם השנים הקמטים גדלים ומעמיקים ובמקביל העור נעשה דק יותר ואז רואים קמטים בולטים בזוויות העיניים עצמן. אני יכולה לומר שזה לא מראה מלבב במיוחד ולא פעם נותן תחושה שהאדם בעל קמטים אלה הוא עייף או עצוב .
 
לכן רבים פונים לבצע ניתוח עפעפיים, ניתוח כזה הוא תלוי המצב בעין הוא בעצם מילה כוללת לכמה ביצועים שונים בעין, אם זה על ידי הזרקת בוטוקס לחיזוק השריר בעין, אם זה ניתוח עפעפיים אשר הוא  למעשה הרמת עפעפיים "חזרה" למקומם כמו בשקיות בעיניים ואם זה הסרת העיגולים השחורים מתחת לעיניים בחלק זה מבוצע על ידי מנתח פלסטי וחלק מבוצע על ידי רופא עור.
 
אני בהחלט יכולה להבין את מי פונים לביצוע ניתוח עפעפיים מאחר וזה יכול להקנות מראה צעיר יותר ולעיתים יש אנשים צעירים יחסית שמקבלים קמטים "מוקדם מידיי" וכאשר הם מבצעים ניתוח עפעפיים הם יכולים לשנות מהותית את חייהם מפאת התחושה הצעירה הם מרגישים רעננים וצעירים בעשר שנים לפחות, זה עוזר בהחלט מבחינה נפשית, לביטחון העצמי לפרוח ולהרגשה שאיננו "מזדקנים" כל כך מהר וזה שיש לנו קמטים כאלה ואחרים לא אומר שרוחנו זקנה גם כן ואנו יכולים לשנות ולעשות עוד הרבה בחיינו.
לא פעם כאשר גופינו נראה עייף באופן טבעי אנחנו חשים עייפים למרות שאין זה נכון ולכן ניתוח עפעפיים בהחלט נתן את תרומתו בתחום הניתוח הפלסטי והרוח הצעירה.