דף הבית

 
 
 
   
 
סוכך מעוצב למרפסת נגד גשם

סוכך מעוצב למרפסת נגד גשם למרות שישראל, הינה מדינה עם אקלים חם, בכל זאת יש לנ ימים גשומים כ-40-50 ימי גשם בשנה לערך. יש למצוא פתרון הצלל

פורסם: 8/12/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית דף הבית
סוכך מעוצב למרפסת נגד גשם
 
למרות שישראל, הינה מדינה עם אקלים חם, בכל זאת יש לנ ימים גשומים כ-40-50 ימי גשם בשנה לערך. יש למצוא פתרון הצללה שיתאים גם לימי השמש, אך גם לימי הגשם. ראשית, יש לעמוד על ההבדלים בין פרגולות עץ שהן בעלות מבנה קבוע, לבין סוכך מעוצב למרפסת נגד גשם. ניתן לרוב למצוא סוככים נגד אלומיניום שהם בעלי מבנה קל יותר ועמידים בפני רטיבות כמו גשמים למשל. שינם סוככים שניתן לכוון אותם באמצעות מנוע חשמלי. כאשר אתם מזמינים סוכך, חשוב כי תציינו כי מדובר על סוכך מעוצב למרפסת נגד גשם. ניתן למצוא סוככים בכל מיני צורות וגדלים, כמו למשל סוכך המרקיזה, שהוא חצי עגול ונראה מיוחד ובעיצוב כפרי וחמים, סוככים מודרניים יותר, אך רובם  מתאימים להיות סוכך מעוצב למרפסת נגד גשם. רוב הבדים או היריעות, העוטפות את הסוכך, הם נגד מים ושמש.
 
סוככים נגד גשם עם מרזב מובנה
 
יש לציין, כי סוכך מעוצב למרפסת נגד גשם,  מגיע עם מרזב מיוחד נגד מים, אשר אוסף את מי הגשמים ומנקז אותם דרך פתח יציאה אחד. ניתן לחבר כמה סוככים יחד, במידה ומדובר על שטח גדול. לפעמים אנו שואלים את עצמנו שאלה מוצדקת כמו: האם כל סוכך נגד גשם, הוא בהכרח סוכך מתקפל? התשובה היא שלא, היות וישנם ג סוככים קבועים שיכולים להגן על שטחים גדולים בניגוד למשל לסוככי מרקיזה. יש להבין, כי סוכך קבוע הוא הסוכך האולטימטיבי ביותר נגד גשמים. סוככים קבועים למשל, הם שכיחים יותר בבתי עסק ונראים יותר בבתים א בדירות.                                                                                         
 
הבדים בסוככים המגנים נגד הגשם
 
ישנם שני בדים עיקריים כמו בד שמשונית ובד מסוג דראלון. כאשר אנו מעוניינים לרכוש סוכך מעוצב למרפסות נגד גשם,  שי תמיד לציין זאת בפני המוכר של הסוככים השונים. הבדים הללו, הם אטומים לחלוטין נגד מים וגשם ויריעות הבד, מחוברות האחת לשנייה באמצעות הלחמה מיוחדת המתאימה לבדים מסוג זה. ניתן למצוא מגוון רב של צבעים  ודוגמאות שונות ואף ותוכלו לבחור מתוך המגוון הרב שלהם בדים וסגנונות המועדפים עליכם.