דף הבית

 
 
 
   
 
עיצוב והתאמת קירות ומסכי וידאו לעסק

קירות וידאו לעסק קירות וידאו לעסק משמשים לעיבוי העסק במסכי וידאו מה שגורם לחדר בו הם מותקנים לממש מספר מטרות עבור העובד השוהה בו: הנאה מ

פורסם: 8/2/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית עסקים
קירות וידאו לעסק
 
קירות וידאו לעסק משמשים לעיבוי העסק במסכי וידאו מה שגורם לחדר בו הם מותקנים לממש מספר מטרות עבור העובד השוהה בו: הנאה ממסך מחשב עם מערכת ההפעלה בה הוא רגיל להשתמש, כאשר הפעם המסך רחב מאד ומשמש גם להקרנת מצגות. אידיאלי אם בחדר נערכות הדרכות ונערכים ראיונות עבודה בהם נהוג להציג למועמדים חדשים סרטונים אודות החברה. בנוסף, משמשים קירות וידאו לעסק גם כפתרונות צפייה ב- FULL HDלרווחת היושבים בו.
 
התקנת קירות וידאו לעסק
 
ההתקנה מתבצעת על ידי חברה המתמחה בפתרונות לד לעסק. הקירות הם קירות לד, המתבססים על נורות לד. הנורות, אשר קולטות את הצבעים ממסך המחשב, הטלוויזיה וכד' ומשדרות את התשדורת באמצעות אור, מורכבות מחשמל בלבד, ומספקות אור ללא צורך להחליף נורה, ממש כמו מסכי LCDאו פלסמה. כאשר קיר שלם מכיל מסך כזה, אתם נהנים מאיכויות צפייה והקרנה חסרות פשרות לכל דעה!
 
תמחור השירות
 
השירות מתומחר בהתאם לגודל המסך, סוג המוצרים שהוזמנו וסוגי העבודות שיש לבצע בבית העסק. מאפיין מקצועי ייגש לבית העסק שלכם ויבדוק מה צריך לעשות על מנת כי עיצוב קירות וידאו לעסק ייקח חלק פעיל במשרדכם, ולאחר מכן, אם תאשרו את ביצוע העבודה, היא תועבר לחברה ותצא לפועל בהתאם לעבודה שהוזמנה. כאמור, המחיר יימסר לכם כבר בשלב האפיון.

השירות ניתן על ידי חברת בוטיק המתמחה בפתרונות לד לעסק
 
שלטים מוארים לעסק, שלטים מוארים לאירועים, פתרונות תאורה לעסק, וקירות וידאו לעסק. כל עבודה מתבצעת באמצעות לד ברמה גבוהה ביותר! אתם תיהנו מקירות וידאו מגווני צבעים אשר יאפשרו לכם להתפאר בקיר חדש וצבעוני על טהרת הווידאו. השירות כמכלול: אפיון, תמחור, תכנון והתקנה – יתבצע על ידי חברה המתקינה קירות וידאו לעסק ומבצעת מזה שנים רבות שלל של פרויקטים בתחום תאורת לד לבתי עסק שונים.

יציאה לדרך
 
אתם מוזמנים ליצור קשר עם מאפיין מוסמך אשר יספק לכם את כל המידע הדרוש על מסכי לד לפרסום וכן על התקנת קירות וידאו לעסק, ויתמחר מוצרי קירות וידאו לעסק שונים. ניתן למסור לו את החלטתכם והוא ידאג לביצוע התקנה בתאריך המועדף עליכם.
 
צרו קשר עם חברת התקנת קירות וידאו לעסק לתחילת הפיכת הקיר שלכם במשרד לקיר וידאו מעוצב!