דף הבית

 
 
 
   
 
עיצוב זכוכית בשולחנות סלון

עיצוב זכוכית בשולחנות סלון כיצד מעצבים בזכוכית שולחנות סלון? ידוע כי בחנות המשווקת שולחנות זכוכית אף שולחן לא באמת אותו דבר. כל דגם מכיל


פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב
עיצוב זכוכית בשולחנות סלון
 
כיצד מעצבים בזכוכית שולחנות סלון? ידוע כי בחנות המשווקת כסאות ושולחנות זכוכית אף שולחן וכסא לא באמת אותו דבר. כל דגם מכיל עיצוב שונה לחלוטין ממשנהו, וכאשר אתם בוחרים עיצוב זכוכית, אתם למעשה בוחרים שולחן מוכן, עם העיצובים עליו, אבל יצוין כי בחירה טובה היא לא בחירה מקרית, אלא כזו שתוכננה מראש, כך שתהיה בסלון שלכם כשהיא משולבת היטב עם תוכנו העיצובי. כאן, תלמדו כיצד לעשות זאת באופן אופטימלי.
 
בחירת סוגי התזת החול לזכוכית
 
התזת חול לשולחן זכוכית יכולה להיות שקופה כצבע השולחן, או התזה עם ויטראז'ים: צבעים אשר מעבים את גוונו של השולחן. במידה ותבקשו שולחן עם התזת חול צבעונית, חשוב לבחור אותו בהתאמה לסוג הסלון ומראהו. כך, למשל, סלון על טהרת הצבעים החלביים או הבהירים יוכל לקלוט שולחן בצבעים בהירים בעלי מקם צבעוני. בשונה מכך, בסלון בעל צבעים כהים על טהרת העץ יתאים שולחן חד גוני, כשאם יש בו זכוכית היא תהיה כמה שיותר שקופה, כך שתשתלב טוב עם העץ מבלי לגרום לדיסוננס. יחד עם זאת, קיימים ויטראז'ים בצבעים כמו חום או כתום המיועדים לבתים עם תפאורת עץ.
 
בחירת היקף התזת החול
 
היקף התזת החול יכול להיות רק על פלטת השולחן, על הפלטה והמעטפת, או גם וגם. חשוב לבחור בשולחן אשר חלקיו החלקים והמחוספסים ישרו נוחות בקרבכם וגם יספקו אתכם מבחינה דקורטיבית. יש להתייחס להיקף התזת החול בשולחן גם באמצעות ההשוואה ליתר רכיבי הסלון: האם דגם ספציפי של התזת חול משתלב יותר טוב או פחות טוב עם רכיבי הסלון הקיימים שלכם מאשר יתר הדגמים? אם אינכם בטוחים, ניתן להתייעץ עם יועצי העיצוב המובילים בתחום, הנמצאים בחנות.
 
עיצובים פונקציונליים
 
קיימים שולחנות זכוכית בהתזת חול אשר מעוצבים כפי שהם מעוצבים בשל הצורך לבטא פונקציה מסוימת: לוגו של חברה, ואפילו סימן המיקום להנחת כוסות משקה. ניתן תמיד לעבות את הסלון באמצעות שולחנות אלו. התייעצות עם מעצבי פנים המתמחים בסוגיה תוכל להעשיר עד מאד את בחירתכם ולהסב לכם שולחן דקורטיבי ויפה, בעל נוכחות רבה בבית.
 
שולחנות מסוגים שונים מחוכים לכם באולמות התצוגה, כולם עם עיצוב זכוכית. אחריות מלאה על כל הדגמים!