דף הבית

 
 
 
   
 
עיצוב מטבח בלגי

עיצוב מטבח בלגי - כל המידע חיבור נוסחת עיצוב למטבח בלגי מחייב התייעצות עם מיטב המעצבים, שכן לא מדובר במטבח רגיל אלא במטבח בו החלונות וחל


פורסם: 12/18/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב
עיצוב מטבח בלגי - כל המידע
 
חיבור נוסחת עיצוב למטבח בלגי מחייב התייעצות עם מיטב המעצבים, שכן לא מדובר במטבח רגיל אלא במטבח בו החלונות וחלקים נרחבים מהקירות מתבססים על פרופיל שתי וערב – אשר פסיו מתכתיים וביניהם יש זגוגיות שקופות או כהות. מטבח כזה חשוב מאד לבנות בזהירות, ותוך התייעצות עם מיטב המומחים. המטבח מציע שלל יתרונות כגון:
 
בחירת האופטיקה של הזגוגית הבלגית
 
ניתן לבחור בין אופטיקה חד צדדית או דו צדדית. האופטיקה החד צדדית מבטיחה כי רק מכיוון אחד יהיה ניתן להשקיף: או מהבית כלפי חוץ או מבחוץ על הבית. האופטיקה הדו צדדית מבטיחה כי משני הצדדים ניתן להשקיף: גם מבחוץ כלפי פנים וגם מבפנים כלפי חוץ. בחירת האופטיקה תלויה במידה רבה בפרטיות שלכם, אשר יכולה להתבטא גם בהשחרת או הכהיית הזגוגית על מנת להקשות על עוברי האורח מבחוץ להשקיף על הנעשה בתוך ביתכם.
 
בחירת הפרופיל הבלגי של החלון
 
הפרופיל תלוי רבות בעיצוב הבית ובפרט בעיצוב המטבח שאתם מייחלים לו. מטבחים לבנים בעיצוב מודרני ייטו יותר לפרופיל מרובע או מלבני עם זווית ישרה, לעומת מטבחים בעיצוב כפרי או עתיק בו יש יותר סיכוי שהחלון הבלגי יהיה מבוסס על הפרופיל העגול או האליפטי שיקרב את החלון לנוסח העיצוב העתיק. באשר לצביעת החלון: אל תדאגו. השוני בצורת הפרופיל מקרב מאד את המטבח לעיצוב הכפרי, וגם ניתן לצבוע כל פרופיל אלומיניום באופן הרבה יותר מדויק ומשכנע מאשר בעבר, עד כדי כך שהוא ייראה כמו פרופיל עץ לכל דבר ועניין.
 
התקנת המטבח בבית
 
התקנת המטבח אינה כמו התקנת דלת או ארון פריפריאלי אלא מדובר בהתקנת חדר שלם וחשוב מאד. לכן חשוב להקדיש לזה זמן, להימצא בבית לפרק זמן ארוך גם לאחר שהעובדים סיימו את פועלם, ולבדוק את איכות ההתקנה. חשוב שאם יש באגים במטבח – שהם ידווחו בו בעת לחנות המשווקת על מנת שהיא תוכל למצוא מדוע התקלה קרתה, ולטפל בה באופן הכי יעיל שאפשר. כמובן שגם במהלך ההתקנה מומלץ לשהות לצד העובדים ולוודא שהם עושים מלאכה כמו שצריך וגורמים למטבח שלכם להיראות טוב ולעבוד כמו שצריך בכל תחום: שיש והתקני אחסון כאחד.