דף הבית

 
 
 
   
 
פרגולות עץ מעוצבות לגינה

פרגולות עץ מעוצבות לגינה פרגולות עץ משמשות השראה ללא מעט דיירים המבקשים לעצב לעצמם את החצב בסגנון קלאסי או כפרי. האווירה שיוצר הגוון החו


פורסם: 2/17/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית עבודות אלומיניום

פרגולות עץ מעוצבות לגינה

 
פרגולות עץ משמשות השראה ללא מעט דיירים המבקשים לעצב לעצמם את החצב בסגנון קלאסי או כפרי. האווירה שיוצר הגוון החום לא מאפשרת מקום לספק שזהו רצונו של הדייר שבחר זאת. למזלכם, לא צריך לבחור פרגולות אלומיניום צבועות חום עץ, אלא ישנם עצים שעברו אימפרגנציה ברמה מאד גבוהה, כזו המתאימה להשארה בגשמים ולספיגת תנאי אקלים קשים נוספים. הפרגולות הללו לא צוברות ריקבון למשל 7+ שנים, וזה מגובה בתעודת אחריות. הפרגולות מחוברות עם פרזול אשר חלקו מתכתי וחלקו עשוי עץ כמו גוף הפרגולה. בגדול, מדובר באחד המוצרים המעוצבים שיש לעולם הפרגולות להציע לבתיכם.

כיצד בוחרים פרגולת עץ?
 
פרגולת עץ יש לבחור על פי תכנון מוקדם: גישה למיקום הצבת הפרגולה בחצר, לקיחת מידות אורך, גובה ורוחב, והגעה עם המידות לחנות הפרגולות. מומלץ לבחון מעט יותר ביסודיות את השטח ולאבחן באמצעות צבעים וצורות אלו פרגולות עשויות לבוא בחשבון. ניתן להזמין ישירות את מעצב הפנים לחצר שלכם או לגשת אליו לשיחה בחנותו לאחר שבחנתם את כל תוואי השטח לקראת הצבת הפרגולה, לקחתם מידות וערכתם רישומים של צבע וצורה נדרשים.

כיצד יש לשמור על פרגולת עץ מפני נזקי מזג אוויר גם כאשר עבר זמן רב?
 
יש לדאוג לבצע פעולות לתחזוקת הפרגולה: לנקות אותה רק עם חומרי ניקיון ייעודיים, לעבות את הגג שלה בסנטף שיגן עליה מהגשם, ואפילו לערוך צביעה מחדש כאשר עובר מספר רב של שנים ומתחילה להיות מורגשת דהיית הצבע המקורי. פעולות אלו ידאגו לכם לשמירה מרבית על הפרגולה, אבל בכל מקרה, אחריות ממוצעת על פרגולות עץ היא 7 שנים – משמע שיש לכם 7 שנים ליהנות מפרגולה כמו חדשה, ללא בלאי או ריקבון מכל סוג הנראה לעין בטווח הזמן הקרוב.
 
סוגי פרגולות עץ
 
·         פרגולות מפלטות עץ.

·         פרגולות מקני במבוק.
 
·         פרגולות עם רפפות עת דמויות תריס.
 
·         פרגולות על 4 עמודים.
 
·         פרגולות תלויות.
 
יש לבחור את הפרגולה על פי תוואי השטח שלכם , ולהתייעץ עם מעצב פנים אם אינכם בטוחים בבחירה. הוא יספק לכם עצות לא רק לגבי סוג הפרגולה אלא גם לגבי סוג החלקים והחלפים שמומלץ לשלב בה בעת ההרכבה.