דף הבית

 
 
 
   
 
פרוייקט נדלן חדש בשרון

בואו להכיר פרויקט נדלן חדש בשרון המורכב מדירות בבנייני יוקרה. אנו נציג כאן 3 סוגים עיקריים של דירות המשווקות בפרויקט: דירות גן, דירות גג ודי


פורסם: 3/6/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית נדלן

בואו להכיר פרויקט נדלן חדש בשרון המורכב מדירות בבנייני יוקרה. אנו נציג כאן 3 סוגים עיקריים של דירות המשווקות בפרויקט: דירות גן, דירות גג ודירות פנטהאוז. הדירות כולן הן דירות מדוגמות שנבנו בסטנדרטים מחמירים, אטומות לרעש, ומכילות רק תכונות איכות חסרות פשרות. גם בדירות הקטנות יהיה די מקום למעט הדיירים שיגורו בהן, והן יספקו רווחה לכל אחד ואחת מכם.

דירות גן
 
דירות גן הן הדירות הנמוכות בפרויקט. הן ממוקמות ממש בכניסה לבניין בקומת העמודים ומספקות לכם שגרת חיים כפולה: מצד אחד, מדובר על דירות פרטיות שהן כמו בתים פרטיים עם חצר משלכם. מצד שני, הן חלק מהבניין, ויש לכם שכנים. מאז ומעולם סברנו כי טובים השניים מן האחד, וטובה הקבוצה מן הפרט, ולכן בית פרטי וגם מוקף שכנים הוא אפשרות דיור אטרקטיבית למדי בעיניהם של לא מעט דיירים.
 
דירות פנטהאוז
 
דירות פנטהאוז הן הדירות שבתוך הבניין, בחלק העיקרי של הפרויקט. בכל דירה – מרפסת שמש רחבת היקף, המספקת מקום רב ליושבי הבית. היא יכולה להיאטם על ידי סגירת מרפסות ולהוות חדר נוסף לדירה, המשקיף ישירות לנוף הירוק של השרון. דירות פנטהאוז יכולות להכיל 3-6 חדרים, כאשר המרפסת בימי החורף היא כמו חדר נוסף לכל דבר ועניין אם תדאגו לאטום אותה עם חלון סגירת מרפסות ראוי. 
 
דירות גג בראש הבניין
 
הדירות האחרונות בבניין, הממוקמות בקומה האחרונה בהחלט. היתרון הוא שאין לכם שכנים למעלה, ולכן אין מי שירעיש לכם כדיירים המבקשים שקט ושלווה. החיסרון הוא שבדרך כלל מדובר בדירות היותר קטנות בפרויקט, משום שהנטייה של בניינים היא להיות יותר צרים, ולא יותר רחבים באזור הגג. הדירה מתאימה למשפחות קטנות, או לזוג המחפש דירת יוקרה להתחיל בה את שגרת חיי המגורים שלו.
 
מימון פרויקטים לדיור
 
האפשרות הכי סבירה היא לבקש בראש ובראשונה מימון בנקאי עם משכנתא, ואם אין משכנתא, אז באמצעות השלמות החסר עם הלוואת GRACE או לכל מטרה, ועל בסיסה לקחת משכנתא. אפשרות נוספת היא לשאול את היזם מהם תנאי הפתיחה לכניסה לפרויקט, ואז תוכלו לדעת מראש איזו הלוואה GRACE אתם צריכים, והאם תוכלו לעמוד בה. ההמלצה שלנו היא להעביר חלק מהלוואת ה- GRACE  ליזם על פי ההסכם, ואת חלקה להשאיר בעובר ושב שלכם לצורך תשלום המשכנתא.
 
למידע נוסף אודות פנטהאוזים למכירה היכנסו לאתר והתרשמו.