דף הבית

 
 
 
   
 
פרופיל אלומיניום – השוואת מחירים

פרופיל אלומיניום נחשב כיום לפופולרי ביותר בקרב החלונות הבלגיים ולא בכדי. בעוד אשר בשנות השישים, בעת שהחלון הבלגי המקורי היה בשימוש, היה זה ח


פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עבודות אלומיניום
פרופיל אלומיניום נחשב כיום לפופולרי ביותר בקרב החלונות הבלגיים ולא בכדי. בעוד אשר בשנות השישים, בעת שהחלון הבלגי המקורי היה בשימוש, היה זה חלון מבורזל, ולא היה זה סתם ברזל, אלא ברזל מאד מאד נוכח, עבה, מזדקר, בעוד שהזכוכית הייתה רק "גורם משני ולא חשוב כל כך". זו ההרגשה שהחלונות הללו נתנו לדעת רוב המעצבים הגדולים וחלק ניכר מהדיירים שצרכו אותם. כיום גם מבנה הפרופיל השתנה ונעשה יותר בגובה הזכוכית, וגם החומר השתנה מברזל לאלומיניום. מה זה נותן לכם?
 
·         יתרון במחיר ובייצור.
 
·         פתיחה קלה: החלון שוקל פחות.
 
·         לא מתחלד ובקושי צובר קורוזיה.
 
·         לא צובר אבק: נשאר נקי גם ללא תחזוקה.
 
יתרונות אלו גרמו ללקוחות רבים להעדיף פרופיל אלומיניום על פני פרופיל מחומרים אחרים. להלן השוואת מחירים קצרה בין דגמים שונים של פרופיל אלומיניום.
 
פרופילי אלומיניום המחקים עץ: מדוע הם כדאיים וכיצד נבדיל בין המחירים שלהם?
 
פרופיל אלומיניום המחקה עץ הוא פרופיל אשר השתמשו בטכניקות הצביעה ההייטקיסטיות של דור המחר על מנת לצבוע בצבע חום המחקה באופן מדויק גילופי עץ שהייתם רוכשים במחסן עצים עבור החלון שלכם. ההבדל הוא שעץ כזה היה צריך להיות מתוחזק על ידיכם ביוקר רב, וכאן אתם יכולים להיות בראש שקט ועדיין ליהנות מהעיצוב הכפרי המרהיב. כאשר נדרשים הספקים לקבוע מחיר לכל פרופיל הם יעשו זאת בהתאם לסוג העץ המקורי. כפי שעל עץ ספרוס הייתם משלמים יותר מאשר עץ ברוש ברמה פשוטה, כך גם לוח אלומיניום צבוע בצבע ספרוס יעלה יותר. בפועל אין חשיבות לעץ המחוקה מבחינת עוצמה כי הכל עשוי אלומיניום.
 
גם באלומיניום המכיל צבעים רגילים יש הבדלי מחירים שמומלץ להיות בקיאים בהם
 
כך, למשל, צרכנים רבים בוחרים לשים שיש טרה קוטה בחצר שלהם אם היא חצר מודרנית. היתרון של טרה קוטה: הוא החומר המושלם לחצרות משום שהוא ממש חזק, קשה מאד למצוא עליו שריטה, והוא גם סופח נוזלים מה שכמובן מיטיב אתכם בגשם. החיסרון שלא ניתן לצבוע אותו כי הוא סופח גם צבע. פרופיל אלומיניום בצבע הטרה קוטה הכסוף כהה יעלה לכם יותר מאשר פרופיל אלומיניום בצבע שונה. ישנם גם פרופילי אלומיניום אשר דומים לשיש המוצב בחצר וככל שמדובר בדגם יוקרתי יותר כך גם משטח האלומיניום שתקנו יהיה יקר יותר.