דף הבית

 
 
 
   
 
פרופיל בלגי בעיצוב אישי

על מנת לרכוש פרופיל בלגי בעיצוב אישי – ישנם כמה רבדים שצריך לקחת בחשבון. ראשית כל, יש לבחור את ספק הפרופיל הבלגי. עליו להיות בקיא בחדר

פורסם: 9/16/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית לגינה

על מנת לרכוש פרופיל בלגי בעיצוב אישי – ישנם כמה רבדים שצריך לקחת בחשבון. ראשית כל, יש לבחור את ספק הפרופיל הבלגי. עליו להיות בקיא בחדרי שמש, חלונות פרופיל בלגי ודלתות בלגיות. הוא צריך לדעת הבדלים מהותיים בין סוגי זכוכיות, אופטיקה של זכוכיות בלגיות וכמובן בעל בקיאות בנושא השלדות בין אם עשויות ממתכת ובין אם הן שלדות מעץ. עליו להיות מעורה גם בעיצוב הבית ולהעסיק מעצבי פנים שיסייעו בבחירת פרופיל בלגי בעיצוב אישי עבור כל לקוח.

בחירת השלדה של הפרופיל

חשוב לבחור בזכוכית אשר תתאים לכם מבחינה פונקציונלית ועיצובית כאחד. ראשית כל, מבחינה יישומית (פונקציונלית) חשוב שהיא תהיה מחוסמת, שכן זה מה שיבטיח כי היא עמידה משברים, מכות חזקות ואפילו נזקי רוחות אשר אליהם הזגוגיות החיצוניות חשופות. שנית, חשוב שמבחינה אופטית הם יממשו מה שאתם מייחלים להן לממש: לספק אפקט חלונאי חד כיווני אשר רק אתם יכולים להשקיף החוצה, או אפקט דו כיווני אשר גם הסביבה החיצונית יכול להשקיף לבית שלכם (זה חיוני אם יש לכם חצר אחורית אשר בינה לבין הבית מותקן פרופיל בלגי). שנית, מבחינה עיצובית חשוב לבחור זכוכית חלקה, בהתזת חול, עם וויטראזי'ם צבעוניים, וכד'. חשיבותה של בחירה זו נאמדת מבחינה עיצובית, כאמור, ולכן זו ההזדמנות שלכם לדפן לגמרי את מראה הבית ולבצע בו מתיחת פנים אמתית שלא משתמעת לשתי פנים.

בחירת השלדה של הפרופיל

בחירת השלדה של הפרופיל מסתמכת בעיקר על המראה שלה וחומרי הייצור. ניתן לבחור שלדה מרובעת, עגולה או מדורגת (בעלת 2-3 מרובעים אחד על השני). ניתן לבחור בשלדה לבנה, שחורה, כסופה או חומה על פי רוב. כמובן שניתן לממש גם צבעים אחרים, תלוי בדגם הפרופיל. באשר לחומר הייצור, ניתן לבחור פרופיל אלומיניום, ברזל או עץ, כאשר היתרון שלכם, כמי שמעוניינים בפרופיל חום - שלא חובה לבחור פרופיל עץ ולהסתכן בתחזוקה שוטפת ממושכת. ניתן לבחור פרופיל אלומיניום צבוע עץ, ואפילו לבחור את סוג העץ שהאלומיניום שלכם מחקה: אגוז, מייפל, וכד'.

באמצעות משווקים מורשים ומקצוענים לפרופיל בלגי תוכלו גם אתם לממש חוויה עיצובית נדירה בבתיכם בכל עת וליהנות מיתרונותיהם הדקורטיביים של הזכוכית והפרופיל הבלגי!