דף הבית

 
 
 
   
 
המדריך לרכישת טפטים לחדרי ילדים

המדריך לרכישת טפטים לחדרי ילדים טפטים לחדרי ילדים הם אחד מנדבכי העיצוב הנחשבים ביותר בקרב זוגות צעירים. כידוע, להשאיר חדר ילדים עם קירות לב

פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ילדים

המדריך לרכישת טפטים לחדרי ילדים

טפטים לחדרי ילדים הם אחד מנדבכי העיצוב הנחשבים ביותר בקרב זוגות צעירים. כידוע, להשאיר חדר ילדים עם קירות לבנים זה לא מש מקובל: כיום הילד רגיל לקבל יותר, אך יותר – אומר גם יותר במשאבים. אתם יודעים כמה עולה להזמין אומן ממכללת עיצוב שיצבע לכם ציורי קיר? לא רק ששעות העבודה שלו יקרות להפליא, הטרחה של לפנות את הילדים מהחדר, לפתוח להם את החלונות ולחכות ימים שלמים להתנדפות הצבע מהחדר זה בזבוז משאבי זמן, ובעיקר – יתסכל אתכם מאד בשורה התחתונה. לכן, זוגות רבים פונים לרכישת טפטים: מדבקות ענק בגודל המדויק של הקיר שלכם שמודבקות עליו ומשמשות כצבע לכל דבר ועניין.

בחירת הטפטים לחדר

יש לכם וילונות בחדר הילדים? שטיחים? תקרה מתוחה? כל רכיב אחר העשוי בד? התאמה של הטפטים לבד זה במראה ובדקורציה עוזרת מאד לעיבוי עיצוב החדר. ישנם חנויות למוצרי ילדים אשר מוכרות מבעוד מועד וילונות, שטיחים וטפטים באותו הצבע ואותו הדיוקן/הגרפיקה למטרה זו. בחירה על פי עקרון זה מיטיבה במאת האחוזים עם עיצוב החדר של הילדים שלכם.

רכישת טפטים מרובים - משתלמת לעיצוב החדר וכדאית במחיר

בדרך כלל – נהוג לעשות הנחה סיטונאית על רכישת מספר גדול של טפטים לחדרי ילדים. במסגרת ההדרכה שלנו, לא נמליץ לכם לרכוש ספייר, אלא פשוט על פי המספר המדוקדק של הטפטים שתצטרכו. לרוב, מדובר בארבע קירות בחדר אחד או ב- 8 קירות בשני חדרי ילדים, מה שהופך, בסופו של דבר, את הרכישה לסיטונאית ומהלך כזה – ברכה ביסודו מבחינת ההנחה שתקבלו – בסיכוי גבוה למדי. לכן, רכזו את רכישת כל הטפטים שלכם לקנייה אחת, זה יחסוך לכם הוצאות רבות במסתכם על עיצוב החדר.

רכשתם את הטפטים? הכינו קירותיכם להדבקה

כמובן, לא כל קיר נראה מושלם וטוב, אך הוא צריך להיראות כך על מנת שהטפטים ישבו עליו טוב ויגרמו לקיר להיראות באמת מעוצב. יש לכם חור בקיר? סתמו אותו עם שפכטל. סדקים נערמים בקיר? מומלץ לבדוק עם הדברה שאין לכם טרמיטים בדירה, ולבצע תהליך הדברה מקדים לפני הדבקת הטפטים. הצבע הלבן דהה? חכו עם ההדבקה וצבעו בנקודות הבעייתיות. כשהקיר כולו מוכן, התחילו לפעול בכיוון של הדבקת הטפטים.