דף הבית

 
 
 
   
 
3 סיבות טובות לרכוש צעצועים באינטרנט

3 סיבות טובות לרכוש צעצועים באינטרנט לרכישת צעצועים באינטרנט יתרונות בולטים על פני רכישתם בחנות כאשר מסביבכם רעש והמולה. למעשה, אם היה נ

פורסם: 11/2/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ילדים
3 סיבות טובות לרכוש צעצועים באינטרנט
 
לרכישת צעצועים באינטרנט יתרונות בולטים על פני רכישתם בחנות כאשר מסביבכם רעש והמולה. למעשה, אם היה ניתן להביא את האינטרנט לשנות השמונים אנו סבורים שהצרכנים היו בוחרים להשתמש בו ולא ללכת פיזית לחנות – על אף התדמית ה- א-טכנולוגית שמנסים לצייר למי שהיווה אז את המעמד העובד. הסיבות לכך רבות ומגוונות, החל מנוחות ועד למחירים ומבצעים.
 
קונים בנוחות שלכם, על פי המתווה שביקשתם ללכת בו
 
כאשר אתם בחנות, ובמיוחד כאשר המוצרים הם ליד הקופה נוצר לחץ של לקוחות אשר דוחק בכם להזדרז וזה כמובן יכול להשפיע על הקנייה שלכם: אתם עלולים למצוא את עצמכם קונים מוצר עם עופרת לא עלינו ואז תצטרכו להחזיר אותו חזרה לחנות, וגם אם הוא סגור באריזתו המקורית וקיבלתם מוצר חדש – הטרחה של לחזור לשם לא בדיוק מהווה חווית קנייה מרגיעה ומרנינה. באינטרנט אין מקום לטעויות כי אף אחד לא דוחק בכם, אתם יושבים מול המסך, קוראים מפרטים טכניים של צעצועים ומחליטים מה לצרוך.  
 
גם לילד זה הרבה יותר כיף
 
כשהילד רואה את הצעצוע מצולם מבפנים ומבחוץ, מורכב ומפורק, ולא תמונה אחת כפי שמופיע על האריזה, הוא ממש מסתקרן והרצון שלו בצעצוע הזה גובה, אלא מה? בחנות בשל מיעוט הפירוט הילד יכול לגלות שזה לא בשבילו ולבקש להחזיר. באינטרנט כמות התמונות והזוויות צילום של כל צעצוע כה גדולות שאין שום סיכוי שהילד יטעה. יצליח לכם איתו על הרכישה הראשונה ללא החזר בסבירות יותר מ- 50% על פי מחקרים.
 
מבחינה בטיחותית, הכסף שלכם נשמר הרבה יותר טוב
 
כן, זו לא קלישאה ולא פלא, זה פשוט נכון. כשאתם בחנות אתם חשופים לכל מיני טעויות החל ממוכר שאומר לכם שחויבתם פעם אחת וגיליתם שחויבתם פעמיים, ועד לגורמים מפוקפקים שנמצאים בתוך החנות כמו כייסי תיקים המתחזים ללקוחות וכד'. בבית שלכם אתם מאובטחים 100%, וגם כשמוסרים אשראי באינטרנט, שכן הסליקה היום היא סליקה חתומה אלקטרונית, מוצפנת באמצעות מנגנונים כמו SHA2, מה שלא מאפשר לא להאקרים ולא למבצעי פישינג למיניהם לחדור לפרטי הכרטיס שלכם. מעבר לכך, רוב הסליקה מתבצעת באתרים המתמחים בסליקה, למשל פייפל, ושם יש להם מנגנוני חיתום אשראי משלהם – מאובטחים כמו באתרים של הבנקים.