דף הבית

 
 
 
   
 
שזירת פרחים לבנים לחג השבועות

אין כמו שזירת פרחים לבנים כמתנה לבן זוג אוהב או בת זוג אוהבת בחג השבועות. אין כמו לחוש בניחוח הפרחים מדי יום ולחוות את ריחו של האביב גם כאשר


פורסם: 8/7/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית לגינה

אין כמו שזירת פרחים לבנים כמתנה לבן זוג אוהב או בת זוג אוהבת בחג השבועות. אין כמו לחוש בניחוח הפרחים מדי יום ולחוות את ריחו של האביב גם כאשר אתם ספונים בבית או במשרד. הפרחים הלבנים מסמלים את החג שמזוהה יותר מכל עם הצבע הלבן: חג מאכלי הגבינות, אשר ידוע גם כחג הביכורים וקציר החיטים.

 
בחירת הפרחים השזורים
 
הבחירה צריכה להתבצע בחנות פרחים עם מעצבים מקצועית, ועל פי המלצה של מוכריה. הם יספקו לכם מגוון טכניקות שזירה, מהן ניתן יהיה לבחור את המועדפת עליכם ביותר. כך, אתם משיגים, למעשה, זר פרחים בעיצוב לו כמהתם, ושאתם סבורים כי בן או בת הזוג או כל אדם אחר לו הזר מיועד – חפץ בעיצוב שכזה.
 
בחירת חוטי השזירה
 
השוזרים בחנות הפרחים יספקו לכם מידע גם על חוטי השזירה, לאחר שבחרתם את הפרחים. הם ישמו דגש על התאמת החוטים לפרחים, כך שישמשו גם לחיזוקם וגם לעיטורם העיצובי. החוטים יחווטו על הזר על ידי שוזרים מקצועיים אשר יארזו את הזר במיומנות ויכינו אותו לקראת משלוח ליעד.
 
כרטיס הברכה בזר – אלמנט חשוב
 
כרטיס הברכה מבטא את הרגשתכם ואת מחשבותיכם על בעל המתנה. לכן, כתיבתו מאד חשובה, וכדאי להשקיע מעט מחשבה גם בעיצוב כרטיס הברכה. אם יש לכם אפשרות ללכת לחנות כרטיסי ברכה מקצועית ולבחור כרטיס מהודר יותר מזה המוצע בחנות הפרחים – מה טוב: זה רק יוסיף לעוצמה של המתנה שתספקו לבעליה.
 
משלוח הפרחים ליעד ביעילות ובקלות
 
חנות הפרחים תבצע את המשלוח ליעד ללא קושי: גם אם הבעלים אינו נוכח בבית, שירות משלוחים לבת ים  תדאג ליצור קשר עם יושבי הבית באופן מחזורי עד אשר הזר יימסר לידיים הנכונות. בחנות – פיתחנו מיומנות לספק את הזרים ללקוחות גם ביעילות וגם בבטחה. למעשה, מרגע ששלחתם את הזר אתנו, אתם יכולים להיות בטוחים שליעדו הוא לבטח יגיע.
 
מחירים נוחים
 
לכבוד חג השבועות, הכנו עבורכם מחירים נוחים עבור כל זר, וכל עבודת שזירה. כיום, זר פרחים לבנים עם חוטי שזירה – ממש בהישג ידכם!
 
צרו קשר עם חנות פרחים לבחירת פרחים לבנים לחג השבועות, ומשלוחם!