דף הבית

 
 
 
   
 
שיפוץ בית - עלויות והצעות ייעול

שיפוץ בית - עלויות והצעות ייעול שיפוץ בית יכלול פעולות כמו צביעה, תיקון קירות ועבודות ניקיון מסובכות כמו טחב ועובש על הקירות, המרצפות וה

פורסם: 12/15/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית שיפוצים
שיפוץ בית - עלויות והצעות ייעול
 
שיפוץ בית יכלול פעולות כמו צביעה, תיקון קירות ועבודות ניקיון מסובכות כמו טחב ועובש על הקירות, המרצפות והתקרה. במקרים קשים בהם שלושת הפעולות נדרשות – סכום העבודה יכול להגיע למחיר 5 ספרתי, אך לא לחרוג מהספרה 1 בתחילה. לעתים יהיו עבודות שיתומחרו ב- 20K₪. אנו סבורים כי בשיפוץ ארוך מאד בו השיפוצניקים ישהו ימים שלמים בדירה ויהפכו אותה על מנת לתקנה – וכל שכן, כאשר מטרת היא לשנות את תוואי הבית, כלומר ליצור חדרים חדשים או לאחד חדרים קיימים באמצעות שבירת קיר – רצוי לעבור לגור בכתובת אחרת, למשל בדירה שכורה, על מנת שתוכלו לגור בתנאים שקטים ובחברת השיפוצים יוכלו לסיים ביעילות את השיפוץ.
 
צביעת הבית
 
ידוע כי צביעת הבית היא פתרון עיבוי הקירות הנכון ביותר. בניגוד לטפטים או חיפויים זהו פתרון קבוע, שלא גורם לקיר להיחנק על ידי עזרים מלאכותיים – ההיפך הוא הנכון: הקיר נשאר מאוורר. הצביעה דורשת מכם 2 הקרבות: ראשית כל – לשלם על השירות סכום ממוצע של כ- 5,000 שקלים חדשים, ושנית – להיות נכונים לא לשהות בחדרי הבית הצבועים מספר ימים ולהשאיר אותם עם חלונות פתוחים על מנת שהצבע יתנדף.
 
איחוד או פיצול חדרים
 
פעולה במסגרתה יוצקים קיר בטון או גבס במרכזו של חדר קיים על מנת ליצור עוד חדר, בונים 4 קירות חדשים באמצע מרחב גדול על מנת להגיע לתוצאה דומה, או לחילופין – שוברים קירות קיימים על מנת לאחד בין חדרים. התעסקות עם בטון - הן בשבירה והן בבנייה יקרה יותר מאשר התעסקות עם גבס, אך מאידך הבטון הוא חומר יציב יותר, אטום יותר ועל כן שמור יותר. יחד עם זאת היקף השימוש בגבס הוא גדול בשל עמידותו ושרידותו שהוכחה במרוצת השנים ובשל היותו חומר אקוסטי.
 
תיקון קירות ומרצפות
 
תיקון סדקים, חרירי ירי, וחורים של התקלפות טיח שנוצרו בקיר. התיקון כולל שימוש במרית (שפטכל) וצביעת החלק המתוקן כך שיהיה דומה ליתר המרחב באותו קיר.
 
ניקיון יסודי של דופנות המבנה: מרצפות, קירות ותקרות – מעובש, פטרת וטחב
 
פעולת ניקיון לא שגרתית המצריכה שימוש בעזרים מיוחדים וחומרי ניקוי ייעודיים לניקיון משטחי טיח, שיש וגבס. הפעולה מתבצעת ביסודיות על ידי חברת שיפוצים.

הצעות ייעול
 
1. בשיפוץ ארוך, אם יש לכם אפשרות – עברו לגור בכתובת מגורים אחרת.
 
2. העדיפו צביעת קיר על טפטים וחיפויים: קיצורי דרך אלה אינם פתרון ולא תורמים לשרידות הקיר בלשון המעטה.
 
3. במידה ותוכלו לבצע פינוי דירה: סילוק חפצים וכבודה שלא קשורה לשיפוץ, תוך השארת דירה ריקה – הדבר צפוי לייעל את הליך השיפוץ ולקצר את התהליך בזמן.