דף הבית

 
 
 
   
 
שעונים אופנתיים לבית

שעונים אופנתיים לבית שעונים היו תמיד פריט שאינו רק פונקצונלי. שעונים תמיד שימשו מעבר לקריאת השעה סוג של תכשיט וגם סמל סטטוס. בתחילה רק עשיר


פורסם: 7/14/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית אופנה

שעונים אופנתיים לבית

שעונים היו תמיד פריט שאינו רק פונקצונלי. שעונים תמיד שימשו מעבר לקריאת השעה סוג של תכשיט וגם סמל סטטוס. בתחילה רק עשירים יכלו להרשות לעצמם לרכוש שעונים וחלק מהטקס של הוצאת שעונים מהכיס וקריאת השעה היה כדי להראות לכולם את השעון היקר שיש לך. היום שעונים הם נחלת כלל האוכלוסייה ועדיין יש שעונים שהם יקרים ויוקרתיים ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש אותם. שעונים יוקרתיים מהווים סמל סטטוס גם היום. יש חברות כמו ברייטינג, פנראיי, רולקס, אודמר פיגה, פרנק מולר, פאטק פיליפ ועוד. לעומתם יש שעונים פשוטים וזולים יותר שמהווים פריט אפנתי.

שעונים הם נושא שיחה מעניין בקרב אנשים שרוכשים שעונים יוקרתיים. לא נעדר כאן אלמנט ההשוואה ושיחות על שעונים קודמים, מותגים וסדרות שונות.
 
למרות שנראה כי שעונים היו איתנו מאז ומעולם אין הדבר כך. אמנם היו שעונים ואפילו שעוני כיס במאות קודמות, כמו המאה השבע עשרה, אבל התקדמות טכנולוגית שאיפשרה דיוק. שהרי מעבר למראה החיצוני, להיותם סמל סטטוס וכדומה, שעונים בראש ובראשונה צריכים לדייק בציון השעה. במאות קודמות יוצרו שעוני קיר ושעונים גדולים. שעונים גדולים אפשר לראות היום בעיקר במקומות עבודה ומשרדים ופחות בבתים. היום ילדים ובני נוער מכירים למשל שעונים מסוג שעוני קוקיה רק מסיפורים בעוד שבדור הסבים שלנו היו אלה שעונים פופולאריים מאד.
 
מרגע שנכנסו לחיינו הטלפונים הסלולריים אנשים פחות משתמשים בשעון לקריאת השעה ויותר סומכים על שעונים שנמצאים במכשירי הסלולרי. הרבה אנשים משתמשים בסלולרי במקום שעון מעורר ופחות רואים שעונים מסוג זה.
 
יצרני שעונים יוקרתיים נותנים חסויות לאירועים שונים ובכך מקנים יוקרה לאירוע ונתרמים מיוקרתו של האירוע. שעונים יוקרתיים ניתן לראות אצל ראשי מדינות, ספורטאים, אנשי עסקים, פוליטיקאים ואחרים. שעונים אלה הם אמינים ובעלי עיצוב מיוחד בדרך כלל ועולים בהתאם.