דף הבית

 
 
 
   
 
עיצוב תקרות מתוחות לבית

טיפים לעיצוב תקרות מתוחות לבית להלן מספר עצות חשובות כיצד לעצב תקרות מתוחות לבית. הטיפים קשורים חלקם לנושאי התנהלות וחלקם לנושאי דקורציה וד


פורסם: 6/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית לבית

טיפים לעיצוב תקרות מתוחות לבית

להלן מספר עצות חשובות כיצד לעצב תקרות גבס מתוחות לבית. הטיפים קשורים חלקם לנושאי התנהלות וחלקם לנושאי דקורציה ודיפון ביתי. חשוב לעקוב אחר ההמלצות על מנת שהעיצוב של התקרה שלכם באמת יהיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ללא כל שמץ של חובבנות.

לעבודות כמו תקרות מתוחות – רק גבסים מקצועיים צריכים להילקח בחשבון

גבס הוא חומר שמאד מפתה להשתמש בו לבד, מאד קל לעבוד איתו, ודווקא משום כך – עבודה עצמית היא טעות, כפי שצביעת קיר או תיור על נייר הוא טעות כשהיד אינה מיומנת. לכן, רק פסלים מקצועיים שיודעים לתרגם את הגבס לצורות שאתם מעוניינים בהן יכולים באמת להיות לכם לעזר. הם גם יוכלו לספק לכם את הבדים וחומר ההדבקה שלהם לגבס בתום השירות.

חשוב לבחור עיצובים מראש – ולא לאלתר כשהפרויקט יוצא לדרך

עיצוב תקרה מתוחה זה כמו לבחור שטיח או חיפוי לקיר: משהו שצריך להיות מתוכנן מראש. אין לכם רעיונות אך אתם יודעים שאתם רוצים את הפרויקט הזה? קבעו פגישת ייעוץ, בה יוסבר לכם בדיוק מהן הקולקציות המובילות בענף, ובמה כדאי להתמקד עבור הבית הספציפי שלכם על מנת לעבות את עיצובו.

מומלץ להגיע לפגישות ייעוץ עם גובה התקרה מהרצפה

שכן, בדרך כזו יוכלו היועצים להמליץ לכם בכמה להנמיך את התקרה כך שזה לא יהיה נמוך מדי, וגם שניתן יהיה לממש את כל העיצובים שבחרתם. ככלל, חשוב להגיע עם רשימה מפורטת ככל הניתן של פרטים טכניים על הבית שלכם: גובה התקרה מהרצפה, חומר הייצור של הבית: עץ, בטון או גבס, וכד'. באמצעות מידע זה, יוכלו היועצים להמליץ לגם על אפיקי עיצוב שונים המתאימים לביתכם, ולהפיק הצעת מחיר עבורכם.

מומלץ לבחור בחדרים שנועדו להיות אקוסטיים למימוש עבודה זו

למשל, אם יש לכם חדר שאמור להיות אולפן ביתי, או חדר שרתים – זה קלאסי לעבודות גבס. חדרים אלו צריכים להיות יבשים, כלומר אקוסטיים, והגבס יוצר את האפקט הזה ביעילות ובקלות, והרבה יותר טוב מהעץ או הבטון.

חשוב להזמין את יועצי החברה לביתכם לווידוא סופי של ההתאמה של הפרויקט אליכם לפני צאתו

לאחר שבחרתם קולקציה ועובי גבס לתקרה, כדאי להזמין את נציגי החברה לבית שלכם לפני תחילת הפרויקט כדי שהם יוודאו שאלו המידות, וזהו סוג הקיר המתאים לביצוע הפרויקט. במידה והיו אי דיוקים, יוצע לכם פרויקט אחר בעל תוצאה עיצובית זהה, אך עם היקף חומרים שונה, וסוג בדים אחר.