דף הבית

 
 
 
   
 
פתרונות ניקוי לבריכות שחיה

מכשירי מלח הנם כלים לפיזור מלח בבריכת השחייה. חלק מהמכשירים הללו עושים זאת במטרה לנקות את הבריכה, וחלקם משתמשים במלח כאמצעי הטיהור הקבוע


פורסם: 2/23/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית לגינה

 

מכשירי מלח הנם כלים לפיזור מלח בבריכת השחייה. חלק מהמכשירים הללו עושים זאת במטרה לנקות את הבריכה, וחלקם משתמשים במלח כאמצעי הטיהור הקבוע של הבריכה, ממש כשם שרוב הבריכות הציבוריות עושות זאת עם כלור. כך, למשל, בריכת גורדון בתל אביב משתמשת במלח כאמצעי הטיהור של המים. בבריכות פרטיות ניתן להגיע לאותו אפקט באמצעות רובוטים מפזרי מלח בבריכות. יצוין כי גם אם הבריכה שלכם היא בריכת כלור, רובוט מפזר מלח הוא עדיין אמצעי ניקוי מעולה לבריכה כאשר מוכרז יום ניקיון והרובוט המנקה נכנס לפעולה.

 

 

המכשירים סורקים את כל הבריכה ומנקים אותה באמצעות מלח. זהו ניקיון יעיל פי כמה מהניקיון הידני, אשר לא דורש מאמץ מכם כמנקים ידניים. כך, תוכלו להגביר את הימים בהם יתבצע ניקיון לבריכה – ללא חשש לכניסה ל- "מערבולת" של מאמץ עודף כפי שלמדתם להכיר בניקיונות הידניים שהייתם מבצעים.

 

מכשירי מלח יכולים להחליף את ההכלרה במלח

ישנם מכשירים אשר תפקידם הוא להזרים כמות קבועה של מלח לבריכה: החל ממשאבות מלח קבועות, במקום משאבות כלור, ועד לרובוטים ניידים שיפזרו את המלח בעוד המים עומדים בבריכה. כך, המלח הופך, למעשה, לא רק לאמצעי ניקיון אלא גם לאמצעי טיהור בזמן אמת, כשאתם מתרחצים, ממש כשם שעושה הכלור ברוב הבריכות.

 

פיזור המלח נקבע על פי מהירות מעבד הרובוט

לכן, כאשר הבריכה מאד גדולה יידרש רובוט או מכשיר פיזור מלח מהיר, בעוד שאם הבריכה היא קטנה גם מכשיר איטי יכול לעשות את העבודה טוב ויעיל. שימוש במכשיר עם נתוני עיבוד נמוכים לבריכה גדולה יגזול מכם זמן יקר שהיה יכול להיחסך אילו הרובוט היה בעל עוצמת עיבוד גבוהה יותר, שגורמת לתפוקה רבה יותר הלכה למעשה.

 

מחפשים עוד פתרונות איכותיים לניקוי משטחי בריכה, בית וגינה? בקרו באתר Karcher ישראל